quote:
Dit schreef Marianne-b
Beha's e.d. doe ik in een waszak die kun ǰe dichtritsen, te koop bij Livera
Ja ik ook, maar die doe ik ook niet in de wasdroger.
Oja nog een tip van de monteur: doe kleding waar veters of kleine knoopjes aanzitten in een waszak of sloop en knoop die goed dicht voordat je het in de droger doet. Ik vraag me af hoe snel het dan nog droog wordt, want als een sloop in een dekbedovertrek is verstopt dan is die echt niet droog na 1 droogbeurt.
-
-
-
-
Het is voor beugelbh's niet goed om tussen de andere was gewassen te worden, ook niet in een waszakje, aldus de bhwinkel. De beugels kunnen verbuigen of zelfs breken door de andere was. Overigens verkopen ze ook (grote) waszakken met best grote gaten bij de Action.
-
-
Ligt natuurlijk niet aan het schoonmaken van de droger maar aan de hoodie/kledingstuk met koord
Zo’n koord komt vast te zitten en bij het draaien eruit getrokken.
Weg koord, droger defect
Dat valt niet onder de garantie, ga maar eens googelen op soortgelijke problemen, reparatie moet gewoon betaald worden.
Koorden van tevoren verwijderen
In een waszak doen of zoals ik, dit soort kleding niet in de droger doen, het wordt er niet mooier op. -
quote:
Dit schreef Carla-S
Ligt natuurlijk niet aan het schoonmaken van de droger maar aan de hoodie/kledingstuk met koord
Zo’n koord komt vast te zitten en bij het draaien eruit getrokken.
Weg koord, droger defect
Dat valt niet onder de garantie, ga maar eens googelen op soortgelijke problemen, reparatie moet gewoon betaald worden.
Koorden van tevoren verwijderen
In een waszak doen of zoals ik, dit soort kleding niet in de droger doen, het wordt er niet mooier op.
Monteur zegt dat het aan het schoonmaken van de droger ligt dus weg garantie.
Mw van de klantenservice zegt dat hoodies en dergelijke gewoon in de droger kunnen en dat veter en touwtjes nooit en te nimmer naar buiten de trommel mogen verdwijnen en vastdraaien, dus valt onder de garantie.
Twee verschillende antwoorden van medewerkers van hetzelfde bedrijf. -
quote:
Dit schreef Marianne-b
Beha's e.d. doe ik in een waszak die kun ǰe dichtritsen, te koop bij Livera
Het was een voorbeeld van mij. Dat er ook geen garantie op de wasmachine zit als je een bh wast waarvan de beugel schade maakt aan de machine. -
quote:
Dit schreef Visje
Het was een voorbeeld van mij. Dat er ook geen garantie op de wasmachine zit als je een bh wast waarvan de beugel schade maakt aan de machine.
Klopt, het is vergelijkbaar met het koord uit de hoodie.
Is geen fabrieksfout maar foutief gebruik van het apparaat. -
quote:
Dit schreef Waterjuffer
Paar schroefjes losgedraaid en de veter uit de ventilator gehaald, pluizenfilter tegen het licht gehouden en me voorgedaan hoe ik het rooster schoon moest houden.
En toen zijn oordeel geveld.
Deze kreeg ik net terug van de klantenservice
Wat een gelul. Sorry dat ik het zo zeg.
Vergelijke het met een auto je hebt een lekke band maar omdat je je olie niet ververst hebt geen garantie.
Filters hebben niets met koortje te maken.