Airfryer  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Piep

In plaats van paard en wagen hebben we nu een auto. In plaats van een wastobbe en wasbord hebben we nu een wasmachine. In plaats van een brief hebben we nu e-mail. In plaats van een koerier te paard hebben we nu telefoon. Wat een tijd hou je in de zak als je hieraan mee doet. Een airfryer hoeft niet voor te verwarmen, dus scheelt veel energie. Daarnaast is alles sneller klaar dan in de oven, weer energie.

Als ik patat in de oven bak staat dat ding inclusief voorverwarmen een uur aan. De airfryer een kwartier. Broodjes afbakken in de oven 15-20 minuten, airfryer 5 minuten. Groenten grillen, vlees bereiden enz.

+ veel
  2. Tresie56
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Tresie56
    Ik hoef niet meer keukenatributen aan te schaffen.

Heb o.a. al een mooie combi-grill-turbo oven,
    Mooie koekenpannen, waar ik van alles in kan bakken.
    Een combi- wafel- dingetje waar ik tosti’s mee kan maken maar ook een biefstukje onder kan leggen.
    Een mooie staafmixer met een hoog wattage.

Mijn kunst is de apparaten te gebruiken, ze netjes schoon te houden, en
    ze een plek in de kast te geven, op het moment dat je ze niet gebruikt.

Geef mezelf een nieuwe fietshelm met de Kerst, met nog meer veilige snufjes er aan.
    Na 7-10 jaar is een helm ⛑️ op, en dat is die.

Ik maak ook deel uit van het afvaldraadje. Ben momenteel goed 👍 bezig en dat wil ik graag zo houden.
  3. quote:
    Dit schreef Saskieja
    Ik heb er al jaren eentje. Ik ben er heel erg blij mee. Aardappeltjes, vis, vlees, diverse broodjes, pizza (in stukken) gaan er allemaal goed in. Maar hij is aan vervanging toe!!
    Ik ga nu voor de Ninja Foodi MAX Dual Zone Airfryer AF400EU (2 lades) of de flex met 1 lade maar verstelbare ruimtes in de lade. Zit nog in dubio. Maar wel n maatje groter dan wat ik nu heb. Eigenlijk net te klein voor 3 personen.

UPDATE
    Die met 1 lade wordt t niet; teveel mindere reviews over de onhandigheid van 1 grote lade. Dus nu net toch de andere besteld. Smile

Is het makkelijk koken? En worden frietjes echt frieterig?
    Ik heb een hele kleine airfryer en gebruik hem eigenlijk alleen voor snacks.
  4. Geanna
    Binnen

Toon alleen de berichten van Geanna

Wat ik voornamelijk lees is dat de airfryer (bijna) hetzelfde kan als wat ik nou doe met mn hetelucht oven alleen veeeel sneller.

Bedankt voor de reacties tot nu toe..

Ik weet nog niet wat ik wil- of ga doen 🙄🙃
  5. Anke
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Anke
    Ik vind het vooral zo’n groot ding op t aanrecht
    En een oven heb ik sowieso omdat ik graag bak en pizza’s maak enzo

Dus bij mij staat ie vooral stof te happen onder in mijn voorraadkast

Hoe doen jullie dat dan? Berg je m steeds op of tolereer je het bakbeest op je aanrecht?
  6. Ja, ik berg hem steeds op
  7. Anke
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef Marlies

Hier nog dus 1

Ik ben echt een ouderwets mens
    Ik wil een goede oven en geen combi want gebruik magnetron niet
    Ik heb mn droger de deur uit
    En een soepkist om soep in te maken

Ik vind t prima zo. Ik mis niks
    Maar dan hoor ik vriendinnen en lees ik hier en dan denk ik: zou ik toch niet ook..
  8. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Maak veel ovenschotels dus mijn grote oven zal ik blijven gebruiken.

Ik heb een kleinere airfryer voor af en toe beetje patat en snacks.
    Scheelt ook veel ruimte op het aanrecht. Smile
  9. Sanni66
    Vertel 💬

Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Marlies

Juist voor frietjes vind ik de airfryer ideaal. Wel voor mij alleen anders duurt het te lang, stoofvlees en soepen gaan in de slowcooker,
    Maar als de airfryer stuk gaat komt er denk ik geen nieuwe, de slowcooker wel.
  10. Colly
    amo ergo sum

Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ja, ik berg hem steeds op

Ik ook. Hij heeft een mooi eigen plekje achter gesloten deuren.
  11. Saskieja
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Marlies

In mijn oude en goedkope airfryer niet zo, maar lees veel goede reacties bij deze airfryer. Mijn vriend had er een uitgeprobeerd en z'n frietjes waren goed. En die heeft t liefst uit friettuurpan. Er wordt vaak de fout gemaakt om zo'n ding lekker vol te fl.kk.rn tot de max wat ie aankan. Eigenlijk moet je er wat onder gaan zitten. Maar eerlijk gezegd....ik bak liever aardappeltjes er in met rozemarijn en tijm bv dan friet. Dus bak er sws niet vaak friet in.
    Zit nu wel in dubio wat ik met m'n magnetron doe. Ook al uit de vorige eeuw volgens mij, maar doet t nog. Maar das ook zo'n bakbeest. Denk dat ie toch weggaat. Opwarmen kan deze airfryer ook, dus ik moet wat anders voor het opwarmen van chocomelk, soepje en satésaus in die kleine bakjes en nog meer. Wat een (luxe) problemen.
  12. Saskieja
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik vind het vooral zo’n groot ding op t aanrecht
    En een oven heb ik sowieso omdat ik graag bak en pizza’s maak enzo

Dus bij mij staat ie vooral stof te happen onder in mijn voorraadkast

Hoe doen jullie dat dan? Berg je m steeds op of tolereer je het bakbeest op je aanrecht?

Mijn oven is kapot (scheelt ook in keuze maken natuurlijk) en bij mij blijft ie op het aanrecht staan. Ik gebruik m nu ook bijna dagelijks!
Terug naar de lijst