quote:
Dit schreef on-my-own
Stinken jullie kattendrollen niet als ze in de keuken bv bij het restafval gegooid worden?
Dat doe ik niet. In een zakje en meteen buiten weggooien. Zakje scheelt echt een hoop.
-
31 okt '24 - 19:23:18
-
quote:
Dit schreef on-my-own
Stinken jullie kattendrollen niet als ze in de keuken bv bij het restafval gegooid worden?
Goed dichtknopen en buiten in de grijze kliko.31 okt '24 - 19:34:50 -
We hebben ook geen kliko voor restafval in Nijmegen. Dus mensen (ik ook) hebben een grote afvalemmer voor restafval in de keuken.
31 okt '24 - 19:41:33 -
quote:
Dit schreef on-my-own
We hebben ook geen kliko voor restafval in Nijmegen. Dus mensen (ik ook) hebben een grote afvalemmer voor restafval in de keuken.
Kun je dan niet een goedkope prullenbak buiten neer zetten?31 okt '24 - 20:23:37 -
Nu het gft-bakje niet meer gebruikt hoeft te worden voor de katten, kan je inderdaad beter een vuilnisbak kopen met een goed afsluitbaar deksel.
Ik gebruik altijd van die hondenpoepzakjes om de plas en ontlasting van mijn katten weg te gooien, ook altijd direct buiten in de grijze bak.
Maar er bestaan ook biologisch afbreekbare zakjes. Maar hoe dan ook hou je die lucht wel een beetje.31 okt '24 - 20:38:43 -
Ze heeft een m2 balkon...🙈. Bij regen wordt het daar ook nog flink nat.
Denk dat ze eerst iets aan die ontlasting moet proberen te doen. En ws ontkomt ze niet aan zakjes om de poep in weg te gooien. Ms in zo'n luieremmerprullenbak of anders, goed dichtgeknoopt, toch maar in de keuken of meenemen naar een prullenbak bij een hondenuitlaatplaats oid
Die supersonische kattenbakken lijken mij ook heel handig. Ze zijn echter erg duur en je kunt niet even uitproberen. Niemand ervaring mee?
Wel fijn dat iedereen zo meedenkt.31 okt '24 - 20:52:29 -
Hoe lang heeft ze die katjes al?
31 okt '24 - 20:57:35 -
-
quote:
Dit schreef on-my-own
Anderhalf jaar nu...
Ow, dan zou ik zeker naar de dierenarts gaan ivm de dunne ontlasting. Misschien zijn ze toch besmet met giardia.
Geeft je dochter ze ook gewone melk? Daar kan het ook van komen.
31 okt '24 - 22:05:53 -
Nee, dat drinkt ze zelf ook niet vanwege lactose-intolerantie. Ze geeft heel af en toe kattenmelk. Eens per maand ofzo.
Ik las vanmiddag dat je een wormenkuur krijgt (mebendazole) tegen giarda. Dus misschien gaat het ook over met wormenkuur. Denk dat ze dat eerst probeert. Zeker omdat 1 vd katten niet te pakken is.31 okt '24 - 22:14:20 -
-
quote:
Dit schreef on-my-own
Nee, dat drinkt ze zelf ook niet vanwege lactose-intolerantie. Ze geeft heel af en toe kattenmelk. Eens per maand ofzo.
Ik las vanmiddag dat je een wormenkuur krijgt (mebendazole) tegen giarda. Dus misschien gaat het ook over met wormenkuur. Denk dat ze dat eerst probeert. Zeker omdat 1 vd katten niet te pakken is.
Als ze giardia hebben, moet er een ander ontwormingsmiddel gebruikt worden. Panacur geloof ik.
Ha, ik zie dat Gadis me net voor was:).31 okt '24 - 22:48:29