quote:Dit schreef Marlies De eerste 2 borden zijn binnen Nou, dan toch op zoek naar een man zo voor de kerst. Anders heb je natuurlijk geen pepernoot aan twee borden....
quote:Dit schreef Malero Nou, dan toch op zoek naar een man zo voor de kerst. Anders heb je natuurlijk geen pepernoot aan twee borden.... Goed plan
quote:Dit schreef Marlies Ik spaar ook voor het servies van AH. Weet niet of de link zo goed is. >>LINK<< Nee, ik krijg te zien, hoe je zegels kan weggeven, niet je QR code.
quote:Dit schreef Astrid Nee, ik krijg te zien, hoe je zegels kan weggeven, niet je QR code. Gek, via whatsapp werkt dat wel. >>LINK<<
@Marlies bij mij ging er iets mis🥲 Ik had 50 zegels voor je maar geen idee aan wie ik ze gegeven heb maar ze staan niet meer in mijn account😂
quote:Dit schreef June Ik wil heel graag het servies van de AH. Wie wil voor mij sparen? Wil je me helpen sparen? >>LINK<< Hoe gaat het sparen bij jou June?
quote:Dit schreef Ditty @Marlies bij mij ging er iets mis🥲 Ik had 50 zegels voor je maar geen idee aan wie ik ze gegeven heb maar ze staan niet meer in mijn account😂 Die heb ik gekregen. Enorm bedankt