Op Facebook zie ik in een groep soms 'hug' filmpjes voorbij komen. Gemaakt met gebruik van twee foto's (van 2 verschillende personen) en met behulp van AI wordt er dan een filmpje gemaakt waarin deze personen elkaar een knuffel geven.
Ik zou zooooo graag zo'n filmpje willen laten maken van mijn ouders....
Iemand die dit kan?
Dit onderwerp is gesloten. door Yaris zelf op 26 oktober 2024 om 11:47:07 |
Terug naar de lijst
-
25 okt '24 - 14:27:31
-
-
Ik zag t ook op tiktok..
Zal er eens op letten wat rrbij staat met de #...
Ziet er idd erg echt uit..
Kom tot nu toe enkel apps tegen waarvoor je moet betalen25 okt '24 - 18:24:23 -
-
Op Facebook.heeft iemand een filmpje voor me gemaakt. Zo mooi
26 okt '24 - 09:58:18 -
Mooi dat het gelukt is. Lijkt me iets om heel blij mee te zijn.
26 okt '24 - 10:21:33 -
quote:
Dit schreef Yaris
Op Facebook.heeft iemand een filmpje voor me gemaakt. Zo mooi
Wat fijn!
T lijkt mij heel confronterend... (ligt eraan wie wie huged natuurlijk 😉)26 okt '24 - 10:24:04 -
quote:
Dit schreef Eric1
Mooi dat het gelukt is. Lijkt me iets om heel blij mee te zijn.
Ja, nou, zou je denken.....
Ik dacht mijn moeder er een plezier mee te doen. Ze mist zijn knuffels nog altijd en ik hoopte dat ze hier iets troost uit zou kunnen halen. Nou, helaas (nog) niet.26 okt '24 - 11:04:09 -
quote:
Dit schreef Geanna
Wat fijn!
T lijkt mij heel confronterend... (ligt eraan wie wie huged natuurlijk 😉)
In dit filmpje is het vooral mijn vader die mijn moeder omhelst. Ze kijken beide heel blij.....
En ja, ik moest ook ff slikken....26 okt '24 - 11:06:42 -
quote:
Dit schreef Yaris
Ja, nou, zou je denken.....
Ik dacht mijn moeder er een plezier mee te doen. Ze mist zijn knuffels nog altijd en ik hoopte dat ze hier iets troost uit zou kunnen halen. Nou, helaas (nog) niet.
Oei...ik dacht eigenlijk dat je het voor jezelf wilde. Ja dat kan idd confronterend zijn voor je moeder. Maar je intentie was goed bedoeld.26 okt '24 - 11:17:25 -
quote:
Dit schreef Eric1
Oei...ik dacht eigenlijk dat je het voor jezelf wilde. Ja dat kan idd confronterend zijn voor je moeder. Maar je intentie was goed bedoeld.
Ja, ook voor mezelf, maar vooral voor mijn moeder. Laa zulks enthousiaste reacties van anderen in die groep dat ik er vanuit ben gegaan dat mijn moeder er ook blij mee zou zijn. Verkeerde inschatting....26 okt '24 - 11:36:57