Vaatwasser probleem na renovatie keuken.

Vaatwasser probleem na renovatie keuken. 

Onderwerp van tinkerbella

Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef Die-vers


    Je hebt gelijk.
    Die moeten ze dan ook niet in het gootsteenkastje plaatsen maar achter/links van vaatwasser.

    Vnv schetsje


    Dankjewel
  2. Die-vers
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    je zal iets in moeten zoomen ?
    Plaatje

  3. quote:
    Dit schreef Die-vers
    je zal iets in moeten zoomen ?


    Ja is mooi bedacht en misschien zou het kunnen, weet niet hoor, er is achter het fornuis en achter de vaatwasser zelf ook bijna geen ruimte dus twijfel geval.
    Maar buiten dat, ik wil graag weten of het normaal is dat ze zo een vaatwasser aansluiten.
    Want eigenlijk willen hun het zo laten krijg ik de indruk en het liefst zonder dat het wat kost, ze schuiven het al af zo van...we zijn nu klaar en als het nog niet goed is zal de vaatwasser wel kapot zijn.
    (Hun doen de renovaties voor de woningcorporatie, daar zal wel een vaste prijs voor staan (maar dan moeten er natuurlijk geen gekke dingen gebeuren zoals dit) en de bewoner betaalt iedere maand iets op bij de huur servicekosten voor de keuken).
    Ik ben niet van plan hier geld in te steken , heb een fornuis aangeschaft van 800€ die ze ook nog aan hebben gesloten terwijl dat misschien niet had gemoeten, er vind nu steeds relais plaats, beveiliging zegt Bosch, zodat ik niet meer dan 2 pannen op kan zetten, anders zouden mijn stoppen doorslaan of hoe je dat noemt, die kookplaat begint te tikken dat het een lieve lust is, houdt niet meer op.
    De aannemer en de opzichter vd woningbouwvereniging komen hier as donderdag, maar ik weet bijv ook niet wat mijn rechten zijn in deze.
    Ik verwacht niet dat ze in oplossingen zullen praten want de aannemer deed toen hij me belde al ontzettend defensief en probeerde mij alles in de schoenen te schuiven.
    En als ik geld zat had dan had ik het wel geweten maar dat is niet zo.
    Ik heb wia tot bijstand aangevuld.
    Die 800€ van dat fornuis had ik bewaard van vakantiegeld.
    Dus ik zit erf in de stress hiervan.





  4. quote:
    Dit schreef Die-vers
    je zal iets in moeten zoomen ?


    Heb er een screenshot van gemaakt en zal het ze zeker laten zien donderdag, zoals nu ziet het er niet uit, dit is in ieder geval veel en veel netter , en veiliger denk ik, dat zou meer prioriteit mogen hebben, misschien dat ik het over die boeg moet gooien.
  5. Die-vers
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    Zet fornuis en vaatwasser iets naar voren.
    Als op plint nivo die 2 leidingen maar achterlangs kunnen.
    Evt op aanrechthoogte afwerkplankje achterlangs maken.
    Kan er ook geen vuil achtervallen.

  6. Oké klinkt goed maar heb je 'n voorbeeld voor me hoe dat eruit ziet?
    Ik kan me dat niet inbeelden.
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik vind dit zo erg voor je!

    Wat een prutsers zijn dit geweest. Die afvoer met dat kit, niet normaal toch! Een lade die niet open kan, je fornuis wat niet goed werkt, een vaatwasser waar je nu niets aan hebt. O ja, en de afzuigkap te hoog.


  8. Die afzuigkap slaat ook nergens op. Wat een prutsers.
  9. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Wat ellendig! Ik heb geen verstand van problemen met vaatwassers, maar zou zeker werk maken van de plaatsing van de kastjes en afzuigkap! Wat een prutswerk!

    Sterkte!
  10. Die-vers
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    z
    Plaatje

  11. Bedankt Visje en Marlies

    Heb ook echt de zenuwen ervan zal ik je zeggen, ik was en ben er nog steeds ondersteboven van en vind het nog het ergste dat deze aannemer die zelf op vakantie was en er niet eens bij was toen de keuken werd geplaatst nu doet alsof alles mijn schuld is.
    Hij was bij het 1ste gesprek over hoe de keuken eruit moest komen te zien en hij zei dat ze een perilex aansluiting in de meterkast wilden maken waarop ik zei:" maar ik heb toch al een perilex aansluiting?".
    Dit omdat ik dat dacht omdat ik een perilex stopcontact had nog van m'n keramisch fornuis.
    En er was me ooit gezegd dat perilex 2 fasen was.
    Dus verder weet ik t niet. Ik dacht daar kan inductie op.
    Hij had toch even uit kunnen leggen of die elektricien van hun bij de kabel aansluiten dat dat geen goed idee was?
    Buiten dat, is er waarschijnlijk miscommunicatie ontstaan nu en kon ik dus extra groep krijgen in de meterkast als ik er nu goed overna denk.
    En nu zal hij wel zeggen, maar jij hebt gezegd dat je al perilex had...terwijl hij nog in de meterkast heeft gekeken, maar waarschijnlijk niet goed.
    Ik ben maar een leek, weet ik veel.
    Maar afwachten wat ze donderdag zeggen.
    In het ergste geval moet het fornuis weg want ik las dat zoiets door kan branden.
    Maar ik kan 'm natuurlijk niet retourneren na gebruikt te hebben.
    Afwachten wat het gaat worden.
    En ook met die vaatwasser en de rest.


  12. quote:
    Dit schreef Die-vers
    z

    Aha ja dat ziet er heel mooi uit zo ja.
    Wat een goed idee.
    Afwachten wat ze willen maar bedankt voor je tekeningen, zo kan ik toch iets laten zien.

Terug naar de lijst