Vaatwasser probleem na renovatie keuken.

Vaatwasser probleem na renovatie keuken. 

Onderwerp van tinkerbella

Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef Die-vers


    Daar denk ik ook aan.

    Welke kant loopt de afvoer op.
    Links van vaatwasser of rechts van of onder van gootsteen naar beneden door de vloer.


    Hier foto van gootsteenkastje waar afvoer van de vaatwasser in uitkomt..

    En dan foto van achter de vaatwasser en achter de oven hie die het aanrecht in gaat.
    En ja alle slangen liggen op de grond.
    Plaatje
    Plaatje

  2. quote:
    Dit schreef Die-vers
    Dus die veiligheids/waterslot ligt, zoals Paulus zei, op de vloer onder laatste keukenkast?
    Die laatste foto is vanachter het fornuis gemaakt.


    Ja precies
  3. Die-vers
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    Achter fornuis is dus nog ruimte.
    En achter vaatwasser ook ?
    ( evt links van vaatwasser)

  4. Maar omdat het spul verstopt was met kit en de afvoer niet vrij was, alleen een klein gaatje maar..
    Liep het terug de vaatwasser in.
    Maar gisteren zei die monteur van die aannemer ineens, kan ook zijn dat jouw vaatwasser kapot is.
    Ik zeg maar die was goed mankeerde niks aan.
    Ja dat gebeurt wel vaker zei hij.
    Want ik heb nu de verstopping verholpen dus als je nu nog problemen houdt ligt het aan de vaatwasser.
    Maar kan het ook zijn dat de vaatwasser kapot is gegaan omdat het juist verstopt zat en het water nergens heenkon?
    Of dat er nog meer verstopping zit omdat sommige kit los heeft gelaten?
    Want ze hebben me wel zo 2 weken laten knoeien.




  5. quote:
    Dit schreef Die-vers
    Achter fornuis is dus nog ruimte.
    En achter vaatwasser ook ?
    ( evt links van vaatwasser)


    Tja hun zeiden van wel maar als ik het fornuis aan de muur zet is er niet heel veel ruimte over denk ik en de vaatwasser kan ik niet tegen de muur aanzetten want daar is geen ruimte.
    Maar dat bedoel ik , er is niets opgemeten, ik nam aan dat hun het wel weten, heb ze met rust gelaten en hun werk laten doen.
    Zelfde met die afzuigkap, is niet opgemeten.
    En mijn vaatwasser rechts waar die altijd stond kan niet meer want ze hebben het aanrecht niet 5 cm van de muur af gezet net als de bovenkasten.
    Hun zeggen nu dat dat mijn schuld is omdat ik de vaatwasser links wou maar zo ging dat niet.
    Ze zeiden links zou wel mooi zijn dan heb je rechts nog een kastje extra waar je normaal gesproken de vaatwasser zou zetten.
    Waarop ik zei dat wil ik wel.
    Nu maken ze ervan dat ik dat wou.
    En zijn ze dus aldus de aannemer vergeten dat de aanrecht kasten 5 cm van de muur af moest en de bovenkasten ook, als ik die vaatwasser daar niet had gewild was dat niet gebeurt aldus hem..
    Zo was het toen ik hier kwam wonen, een kleine ruimte naast het aanrecht, dit omdat de vensterbank daar zit en ik anders de la niet open kon doen, wat nu dus ook het geval is.
    De vaatwasser kan sowieso niet meer rechts want dan moet de keuken weer helemaal eruit en daar hebben ze geen trek in, ik ook niet, maar denk wel de beste oplossing.


  6. quote:
    Dit schreef Die-vers
    Dus die veiligheids/waterslot ligt, zoals Paulus zei, op de vloer onder laatste keukenkast?
    Die laatste foto is vanachter het fornuis gemaakt.

    En op foto is vaatwasser naar voren/opzij geschoven.
    Staat normaal tegen fornuis aan ?


    Nee ertussen staat nog een trolley van 15cm breed.
  7. Bericht van Die-vers is op 31-08-2024 om 16:38:05 uur verwijderd door Die-vers.

    Reden: Net beantwoord

     

  8. Daar staat niets , is zo'n 33 cm ...
  9. Die-vers
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef tinkerbella


    Nee ertussen staat nog een trolley van 15cm breed.


    Ik probeer vnv wat schetsjes te maken.

  10. Ik vind het ook verschrikkelijk zo, ik had ook al over zo'n afvoer als bij de wasmachine gehad...dat ze dat verleggen.
    Maar die man gisteren zei dat zou ik niet aanraden met die stopcontact en perilex stekker achter dat fornuis.
  11. Bericht van tinkerbella is op 31-08-2024 om 16:45:28 uur verwijderd door tinkerbella.

    Reden: Fout geplaatst

     
  12. Die-vers
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef tinkerbella
    Ik vind het ook verschrikkelijk zo, ik had ook al over zo'n afvoer als bij de wasmachine gehad...dat ze dat verleggen.
    Maar die man gisteren zei dat zou ik niet aanraden met die stopcontact en perilex stekker achter dat fornuis.


    Je hebt gelijk.
    Die moeten ze dan ook niet in het gootsteenkastje plaatsen maar achter/links van vaatwasser.

    Vnv schetsje
Terug naar de lijst