Wat is er te doen voor kinderen in de buurt van Eerbeek? Ze zijn 7 en 8 jaar
Wat is er te doen voor kinderen in de buurt van Eerbeek? Ze zijn 7 en 8 jaar
Onderwerp van jeannetted
BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
>>LINK<<
Oude ambachten en speelgoedmuseum in Terschuur. Wel iets verder weg. Maar wellicht is het Nationale Park de Hoge Veluwe ook leuk voor hen.
quote: Dit schreef hanss51
Mosterdfabriek in Doesburg
Loenense waterval
+ Klompenfabriek in Doesburg. Met een pontje over de IJssel.
Een boek mee.
Naar mijn idee hoef je hen niet de hele tijd te vermaken.
Fietsen mee
quote: Dit schreef jeannetted
Ze zijn 7 (jongen) en 8 jaar (meisje)
Dan is de Spelerij in Dieren ook erg leuk.
En wellicht is er een leuke activiteit in de buurt via natuurmonumenten of staatsbosbeheer.
De spelerij in Dieren was bij ons altijd een groot succes.
Park de hoge Veluwe, de Loenense watervallen en de Schaapskooi Loenermark. Maarcook Bussloo ( kun je midgetgolf spelen en/ of lekker zwemmen).
Ik zal de Spelerij eens nader bekijken.
Ik ben lid van Natuurmonumenten en heb mijn kleinkinderen lid gemaakt van OERRR.
Ik zal eens kijken.
quote: Dit schreef Fri1974
Park de hoge Veluwe, de Loenense watervallen en de Schaapskooi Loenermark. Maarcook Bussloo ( kun je midgetgolf spelen en/ of lekker zwemmen).
De Loenense watervallen vallen zwaar tegen. Op zich wel een mooi bosgebied voor en wandeling, maar niet voor de waterval.
Ik zal de Spelerij eens nader bekijken.
Ik ben lid van Natuurmonumenten en heb mijn kleinkinderen lid gemaakt van OERRR.
Ik zal eens kijken.
De Spelerij is echt de moeite waard!
Kleinzoon heeft in de vakantie in Frankrijk Les cascades de Hérisson gezien. Dan valt een waterval in Nederland zo tegen.
quote: Dit schreef Yaris
Dan is de Spelerij in Dieren ook erg leuk.
En wellicht is er een leuke activiteit in de buurt via natuurmonumenten of staatsbosbeheer.
Ik heb deze net gereserveerd. Ik ben lid en krijg korting. Lijkt me ook voor mezelf wel leuk.
Ik heb deze net gereserveerd. Ik ben lid en krijg korting. Lijkt me ook voor mezelf wel leuk.
Leuk! Veel plezier alvast!
Terug naar de lijst