aanrijding met schade/aansprakelijkheid

aanrijding met schade/aansprakelijkheid 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef malva
    Als alleen jullie achterkant door haar beschadigd is, is zij m.i. schuldig en heeft dat niets met van rechts komen te maken. Als jullie te ver naar voren hadden gestaan/gereden had ze jullue rechtsvoor al moeten raken.

    Als jullie te ver naar links op de weg gereden hebben, is dat een handeling na het rechtsaf slaan en had zij m.i. daarop moeten anticiperen.




    Dit dus. Hadden wij echt geen voorrang gegeven dan was er vol in het front geraakt. In mijn beleving is het verlaten van het plaats van het ongeval best wel een feit. Daarbij de agressieve en intimiderende wijze waarop zij reageerde maakt mij strijdbaar.
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef malva


    En als je van vechten voor je gelijk houdt, succes en veel plezier.

    Ik stop mijn energie graag in andere dingen.


    Het erbij laten zitten kost nogal een paar centen. Geld dat ze waarschijnlijk graag voor andere dingen gebruiken.

    Ga ervoor, robinet! Je verzekeringsmaatschappij zal zeker geïnteresseerd zijn in jouw kant van het verhaal!
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef robinet

    Dit dus. Hadden wij echt geen voorrang gegeven dan was er vol in het front geraakt. In mijn beleving is het verlaten van het plaats van het ongeval best wel een feit. Daarbij de agressieve en intimiderende wijze waarop zij reageerde maakt mij strijdbaar.


    Waren er geen getuigen?

    En verder zeg ik ga die "strijd" aan Smile

    In 2019 zijn wij aangereden , onze auto totalloss , ook all risk verzekerd
    Hij zei dat hij door groen reed, maar wij wisten zeker dat hij door rood reed, ff snel..

    Uiteindelijk hadden wij gelijk.


  4. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Is er ter plekke geen schadeformulier ingevuld? En zijn er foto's gemaakt van de situatie? Als jullie links schade hebben, kan zij nooit hard maken dat zij geen voorrang kreeg.
    Ik zou ook zeker de strijd aan gaan. Mensen met een grote mond werken bij mij alleen maar averechts.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Dank Colly Sheeba en Boefje. Het kost ons de komende vijf jaar €500,-- dit is best te overzien. Gelukkig geen eigen risico. Tegenpartij jonge bestuurster zal het wat meer gaan kosten, maar ja dan moet je ook niet roekeloos rijden. Schadeformulier is ter plaatse ingevuld. Situatie schets is thuis gemaakt en geldt dus niet als bewijs. Foto's van de schade en de plaats van aanrijding zijn gemaakt. Getuigen waren er niet.
    Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de tegenpartij ook vrij intimiderend naar haar verzekeringsmaatschappij is.
    Ik heb een waardevol privébericht gekregen waar ik ook zeker wat mee ga doen.
  6. plieneke
    Plien 3.0

    Toon alleen de berichten van plieneke
    Je typt dat de bestuurster schrok. Kan het zijn dat jullie wat hard kwamen aanrijden en de bestuurster er daarom vanuitging geen voorrang van jullie te krijgen?
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef plieneke
    Je typt dat de bestuurster schrok. Kan het zijn dat jullie wat hard kwamen aanrijden en de bestuurster er daarom vanuitging geen voorrang van jullie te krijgen?


    Nee absoluut niet. Mevrouw kwam met een vaart de bocht omzeilen. Ik had een foto genomen vanaf het begin van de straat front waarop duidelijk te zien is dat wij niet over de middenas van de weg staan. Ver genoeg van het kruisingsvlak. Deze heeft de verzekeringsmaatschappij verwijderd omdat de politie agent erop staat. Dat mag niet ivm de wet op de privacy. Hoe kan je dan je onschuld bewijzen. Eerst beweerde verzekeringsmedewerkster dat er niets verwijderd was. Hier heb ik dan wel weer bewijs van. Nogmaals de foto met begeleidend schrijven doorgestuurd. Ik heb het gevoel dat ik daar tegen een muur oploop.
  8. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef robinet
    Getuigen waren er niet.


    Jij spreekt over "wij"
    Dan heb jij een getuige toch?
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Jij spreekt over "wij"
    Dan heb jij een getuige toch?


    Smile

    2 aug '24 - 23:37:35 / 3 aug '24 - 00:20:55
  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Jij spreekt over "wij"
    Dan heb jij een getuige toch?


    Mijn partner en ik. Alleen ik mag niet getuigen want ik heb er financieel belang bij.
  11. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef robinet


    Mijn partner en ik. Alleen ik mag niet getuigen want ik heb er financieel belang bij.


    Zo zwart wit is dat helemaal niet

    Waar staan de kruisjes op het schadeformulier?
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Zo zwart wit is dat helemaal niet

    Waar staan de kruisjes op het schadeformulier?


    Hoe bedoel je kruisjes? Op het schadeformulier heb ik mijzelf niet opgegeven als getuige omdat ik er blind vanuit ging dat familie niet mocht getuige. Maar mevrouw van Interpolis wilde mij wel een getuigenverklaring sturen. het is allemaal super tegenstrijdig.
Terug naar de lijst