Meerdere makelaars voor verkoopadvies
Onderwerp van Dianaa
BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
-
quote:
Dit schreef Dianaa
Haha dank voor je bemoedigende woorden
>>LINK<<
Dit is de plek waar ik ben opgegroeid
Een huis met potentie!
-
-
Voordat een huis op funda komt, wordt het aangeboden aan het makelaarsnetwerk. Er zijn mensen die een aankoopmakelaar betalen.l om voor hen te zoeken
Ik had bijvoorbeeld al 10 bezichtigingen uit die voorronde.
Funda is alleen maar een platform, niet DE markt
Daarnaast zijn er verschillende manieren van bieden
Ik werk bijv met een gunning: ik wil kunnen kiezen wie er in mijn huis komt wonen. En dat zo zomaar niet degene kunnen zijn met t hoogste bod (er zijn daarbij nog zoveel voorbehouden mogelijk waar je als verkoper iets van kunt vinden)
Het is echt best vrij logisch als je koper of verkoper bent.
Met vriendjespolitiek heeft t weinig te maken al zal er best af en toe door een makelaar iets worden geprobeerd: de verkoper bepaalt, niet de makelaar
-
Dat snap ik wel. Alleen van mijn ouwe buren heb ik gehoord dat zij op een manier druk ervaren hadden om hun huis aan deze mensen te gunnen. Prima. En toch...
Ik heb het gevoel dat zodra ik echt wil verhuizen wel verplicht ben tot een aankoopmakelaar. Ik krijg via funda nu zodra er huizen aan mijn zoekopdracht voldoen een bericht. En dan krijg ik dus te horen dat het al verkocht, onder bod e.d. is.
Ik moet dus via andere socials gaan zoeken, begrijp ik uit jullue schrijven? Ik zit niet op x, facebook e.d.
-
Nee hoor
Ik heb mijn nieuwe huis via funda
Toen ik belde moest ik op de reservelijst
Maar er vallen vaak mensen uit - je moet dus wel snel kunnen schakelen
Ik doe niks met socials qua huizen
En je onder druk gezet voelen door een makelaar die je niet kent? Mwah
-
Ook wij hebben dit huis via Funda
En ons vorige verkocht via Funda.
Makelaars zetten hetzelf wel op facebook
In ons geval ..zo kwam ik het huidige huis tegen.
-
Ik had geen haast en moest mijn huis nog Fundaklaar maken, toen via vrienden jonge mensen kwamen kijken die tot dan steeds overboden werden. Starters die er maar niet tussen kwamen. Ze boden mijn vraagprijs. Klaar. Zij blij, ik blij.
De makelaar heeft niet veel hoeven doen, en Funda al helemaal niet.
Ik had er ongetwijfeld meer voor kunnen krijgen, maar dit voelt aan alle kanten kloppend.
-
In mijn werkende leven was ik hypotheekadviseur bij de Rabobank. Ook ik had een lijstje met woningzoekende en geregeld kwam daar een een match uit met een doorstromer. inmiddels 25 jaar geleden. De plaatselijke bank regelde veel. Daarnaast kon ik er ook best een relatiebemiddelingsbureau bij beginnen met alle echtscheidingen.
-
quote:
Dit schreef malva
Dat snap ik wel. Alleen van mijn ouwe buren heb ik gehoord dat zij op een manier druk ervaren hadden om hun huis aan deze mensen te gunnen. Prima. En toch...
Ik heb het gevoel dat zodra ik echt wil verhuizen wel verplicht ben tot een aankoopmakelaar. Ik krijg via funda nu zodra er huizen aan mijn zoekopdracht voldoen een bericht. En dan krijg ik dus te horen dat het al verkocht, onder bod e.d. is.
Ik moet dus via andere socials gaan zoeken, begrijp ik uit jullue schrijven? Ik zit niet op x, facebook e.d.
Hier in de Randstad is het kansloos zonder aankoopmakelaar. De aankoopmakelaar kan toch die bezichtiging regelen als het al vol is. En weet wat je moet bieden als je het huis echt wil hebben ( net boven het hoogste bod zitten).
-
quote:
Dit schreef Mariek-e
Hier in de Randstad is het kansloos zonder aankoopmakelaar. De aankoopmakelaar kan toch die bezichtiging regelen als het al vol is. En weet wat je moet bieden als je het huis echt wil hebben ( net boven het hoogste bod zitten).
Ik denk ( aanname)
Dat het idd regiogebonden is.
En in een grote stad of dorp..
-
6 jaar geleden heb ik dit appartement gekocht. Er waren veel bezichtigingen. Ik was de enige
die een bod had uitgebracht.Mocht ik niet de bezitter van dit appartement worden, dan kun je het bod binnen drie dagen
ongedaan maken.
Heb de vraagprijs geboden. Dat kon toen nog.
Mijn huis heb ik verkocht aan een gescheiden vrouw. Zij had voor mij een gunfactor.
Ik had er vast meer voor kunnen vragen.
Zij was heel blij, en ik dik tevreden. Eerlijk was eerlijk het was een opknappertje.
Via de Aankoopmakelaar had ik een stylist. Mijn huis waar ik 18 jaar na mijn scheiding had gewoond stond strak op Funda.
-
Mooi huis Dianaa!
Geeft heel veel mogelijkheden wanneer je nog 2 ton voor verbouwen/moderniseren meeneemt
Terug naar de lijst