>>LINK<< (bedrijvenpagina.nl)
>>LINK<< (oozo.nl)
>>LINK<< (bedrijvenmonitor.info)
Weet niet of deze info actueel is
-
-
Eerst maar eens goed uitzoeken hoe en wat met die tablet, want als ik zoek op FOFOG dan kom ik alleen tegen dat het een boekendealer is en geen elektronische apparaten, maar kan het mis hebben
We hebben zo te weinig info (en vermoedelijk weet jij niet veel meer aan je antwoorden te zien) waar de tablet vandaan moet komen en wat de link met FOFOG is. -
quote:
Dit schreef Tinus
Om eerlijk te zijn, ik snap er niets van. Wat heb je waar en hoe precies besteld en (niet) gekregen? En heb je betaald? Hoeveel ongeveer (als he dat wil vertellen)?
Ik nam een nieuw abonnement bij KPN, en bij dat toestel zat ook een tablet.
Dat duurde 14 weken maar dan zou het komen. Ik heb de bevestiging gekregen dat het zou gaan komen ....
Los van dit staat er in mijn post.nl-app dat er een pakje aankomt, afzender FOFOG.
Dát pakje is foetsie. Zegt de klantenservice van post.nl. En alleen de afzender kan een onderzoek starten.
Daarom zoek ik contact met FOFOG want ik denk dat het mijn toekomstige tablet is maar weet dit niet zeker.
@Tinus
-
quote:
Dit schreef ArnoM
Eerst maar eens goed uitzoeken hoe en wat met die tablet, want als ik zoek op FOFOG dan kom ik alleen tegen dat het een boekendealer is en geen elektronische apparaten, maar kan het mis hebben
We hebben zo te weinig info (en vermoedelijk weet jij niet veel meer aan je antwoorden te zien) waar de tablet vandaan moet komen en wat de link met FOFOG is.
Strak plan. Wanneer het leven weer z'n normale loop neemt, ergo kerst en oud&nieuw zijn weer geweest, zal ik contact opnemen met Samsung. -
quote:
Dit schreef Bosbes
Strak plan. Wanneer het leven weer z'n normale loop neemt, ergo kerst en oud&nieuw zijn weer geweest, zal ik contact opnemen met Samsung.
Lees net van je dat het een welkomstgeschenk is van KPN. Zou dan hen contacten en niet Samsung? -
quote:
Dit schreef Bosbes
Ik nam een nieuw abonnement bij KPN, en bij dat toestel zat ook een tablet.
Dat duurde 14 weken maar dan zou het komen. Ik heb de bevestiging gekregen dat het zou gaan komen ....
Los van dit staat er in mijn post.nl-app dat er een pakje aankomt, afzender FOFOG.
Dát pakje is foetsie. Zegt de klantenservice van post.nl. En alleen de afzender kan een onderzoek starten.
Daarom zoek ik contact met FOFOG want ik [b]denk dat het mijn toekomstige tablet is maar weet dit niet zeker.
@Tinus
Dank je, helder. Om eerlijk te zijn, ik ben met ArnoM eens dat je KPN zou moeten contacten voor die tablet, en ik denk dat FOFOG er niets mee te maken heeft. Klinkt om eerlijk te zijn als een foutje, of als een poging tot oplichting. Geen tijd aan besteden. -
-
-
-
-
Zéker mag je dat navragen @Tinus!
Van de KPN mag ik nog drie weken wachten; dan is de termijn van versturen van het tablet verstreken.
Dus wacht ik....
En omdat ik niets heb besteld/betaald voor een dienst of product, ga ik FOFOG (nog) niet zelf benaderen.
Ik heb ook geen prijs 'gewonnen' o.i.d.
En er heeft zich ook geen bekende gemeld dat hij/zij iets verstuurd zou hebben en wat ik er van vond...