Ik heb de A53. Bij Coolblue gekocht. Overzetten van mijn oude telefoon naar de nieuwe was een makkie. Ik heb daar geen jofele gozer achter een toonbank voor nodig.
-
-
-
-
-
-
quote:
Dit schreef Bea
De A52s is ook een aanrader. Ik ben vorig jaar afgeschaald van de Galaxy S serie naar de A serie, want de S werd me echt te duur.
De A52s doet er niet voor onder, ik ben er dik tevreden mee.
>>LINK<<
380 euro!
Ben me daar gek!
Bedankt maar voor mij veel te duur.
-
quote:
Dit schreef Monkie
380 euro!
Ben me daar gek!
Jah, voor mij ook!
Heb gewoon een Nokia, maar doe er niet zo heel veel mee, internet, appen, mail en best goede foto's.
Ik moet ook een nieuwe mobiel en probeer denk ik weer een niet zo dure Nokia te vinden. -
quote:
Dit schreef Monkie
380 euro!
Ben me daar gek!
Dat kan ik ook niet aan een telefoon uitgeven.
Soms heb je aanbiedingen, ik heb mijn A52 vorig jaar gekocht voor 290 en mijn vorige (A50) verkocht voor 80 euro. Het was een aanbieding geen BTW betalen.
-
quote:
Dit schreef nibo
Soms heb je aanbiedingen, ik heb mijn A52 vorig jaar gekocht voor 290 en mijn vorige (A50) verkocht voor 80 euro. Het was een aanbieding geen BTW betalen.
Ik koop pas een nieuwe andere telefoon als de programma's op mijn oude niet meer ondersteund worden. Dus dan heeft verkopen geen zin, niemand heeft nog wat aan mijn oude 😕 -
quote:
Dit schreef Inge_
Ik koop pas een nieuwe andere telefoon als de programma's op mijn oude niet meer ondersteund worden. Dus dan heeft verkopen geen zin, niemand heeft nog wat aan mijn oude 😕
Ik koop er elke 2 jaar 1 (zakelijk) en verkoop dan mijn oude. Meestal krijg ik er nog 100 euro voor. Met mijn vorige heb ik iemand heel blij gemaakt (overbuurjongen). Het glas was beschadigd en heb daarom wat minder gevraagd. -
Bericht van nibo is op 12-04-2023 om 05:48:43 uur verwijderd door nibo. Reden: fout |