Je moet idd betalen als je wilt dat ze langskomen. En dan komen ze pas, wanneer ze in de buurt zijn en de middag voor de afgesproken dag hoor je pas als ze s ochtends komen of s middags. Dus je moet hier heel flexibel in zijn. In de dagen dat ze willen komen en in de dagdeel. Amslod precies hetzelfde. Vriendin werkt in de thuiszorg, kan haar fiets niet missen en kan niet zo maar ff een dienst ruilen.
quote:Dit schreef 00h Ze komen bij je thuis zegt men,met onderhoud busjes, en in Bussum zit de winkel.
Dank je voor het meedenken.
Dan moet je naar Bussum. Of fietsen of fiets op de fietsenrek.
Ga niet spontaan heen, je wordt weggestuurd. Je moet eerst via Stella een afspraak maken. In elk geval, in Zaandam word je dan weggestuurd. Ook voor iets onbenulligst. Dat je nieuwe trappers wilt omdat deze weer eens zijn afgebroken.
Met de servicebus komen ze wel, wanneer het hun uitkomt en dat kost 50 euro voorrijkosten.
daar ga ik zo op fietsen
een stuk goedkoper
1400,-
Stella wordt veel gekocht omdat ze goedkoper zijn
Maar denk daar nog eens heel goed over na.
Zie ook de vele reacties over Stella in dit draadje
Bussum lijkt naast de deur, maar voor reparatie of onderhoudsbeurt is het best wel ver weg.
Ik ken maar 1 persoon die tevreden is over haar Stella Ebike (mijn buurvrouw). Voor de rest lees ik alleen maar ellende over Stella. Ik zou zelf geen Stella kopen en liever meer geld uitgeven voor een fiets van een bekend goed merk en van een fietswinkel die goed bekend staat om zijn service. Uiteindelijk ben je dan meestal goedkoper uit als je het over een langere periode bekijkt, omdat je met Stella veel extra kosten kunt krijgen.
quote:Dit schreef 00h 00h jee k heb die stella gekocht! t fietst princesselijk, morgen wordt het de eerste keer naar t werk.
k Hoop dat t mee valt... schrik van jullie reacties die ik daarna lees...
Gefeliciteerd 00h, met deze nieuwe fiets!
Ik vind ‘m mooi!
Hopelijk is het bedrijf inderdaad verbeterd en kun je met jarenlang plezier erop fietsen en genieten van de buitenlucht.