Mijn qwic van 2 jaar oud....
Toen ik hem kocht werd mij al verteld dat er moeilijk aan onderdelen te komen was..... ach nieuwe fiets, wat maakt dat uit, dacht ik.
Maar helaas, na een vreemde lekke achterband, een vreemd probleem.
8 weken op nieuw achterwiel gewacht. Werd niet meer geleverd, zei qwic. Fietsenzaak is super! Dus nieuwe naaf besteld en zij alle spaken zelf overgezet.
Qwic probeerde onder mijn verlengde garantie uit te komen van 5 jaar. Fietsenzaak is goed.
Maar helaas.... is het probleem nog niet opgelost.
Ook al heeft het mij gelukkig nog geen cent extra gekost.
Dus mijn volgende fiets..... is zeker geen qwic
Wel bij deze fietsenzaak.
Fijn, jullie reacties, ik weet er nog zo weinig van...
K trapte me lens, maar je moet de fiets ook de gelegenheid geven het werk voor je te laten doen. K moet wat inhouden...
Die fiets van gister leek zich wat meer aan te passen aan mijn drang hard te trappen. Vond ik fijner.
Vanmorgen 7 uur over de A1.
T display zei 8 uur , k belde al om te zeggen dat ik te laat zou komen.
Directeur kreeg beroerte, dacht weer n zieke...
Het is inderdaad even wennen aan de fiets.
Let er op dat de motor aanstaat.
Ik fiets altijd op ecostand. Ik hou er ook van om zelf te trappen. Mijn motor gaat pas werken als ik zelf ook trap. Dat vind ik zelf wel fijn.
Mijn dochter heeft een fiets waarvan de motor al zelf begint, ik had toen minder controle over de fiets. Schoot bijv. vooruit terwijl ik eigenlijk zelf nog stilstond of even rustig moest fietsen omdat ik dan tussen veel fietsen in stond.
Dat vond ik niet fijn, terwijl mijn dochter mijn fiets niet fijn vond.
Ik heb trouwens een batavus met middenmotor.
Dat je van dit draadje zin hebt om (weer) te gaan fietsen met een lekker zonnetje erbij. Bijgaande foto is een foto van 1 maand geleden (toen de zon voor 't laatst een keer scheen in 🇳🇱 ).
'k Heb mijn e-fiets nu ruim 3 jaar, een Cannondale met middenmotor en de fiets bevalt nog steeds heel goed.
quote:Dit schreef malva
Mijn qwic van 2 jaar oud....
Toen ik hem kocht werd mij al verteld dat er moeilijk aan onderdelen te komen was..... ach nieuwe fiets, wat maakt dat uit, dacht ik.
Maar helaas, na een vreemde lekke achterband, een vreemd probleem.
8 weken op nieuw achterwiel gewacht. Werd niet meer geleverd, zei qwic. Fietsenzaak is super! Dus nieuwe naaf besteld en zij alle spaken zelf overgezet.
Qwic probeerde onder mijn verlengde garantie uit te komen van 5 jaar. Fietsenzaak is goed.
Maar helaas.... is het probleem nog niet opgelost.
Ook al heeft het mij gelukkig nog geen cent extra gekost.
Dus mijn volgende fiets..... is zeker geen qwic
Wel bij deze fietsenzaak.
Ojee 😱 Ik heb er gelukkig nog niks mee.
Fietsenwinkel waar ik hem heb gekocht bestaat zeker al 40 jaar en geeft over het algemeen ook goede service.