Ik ging van 25 per maand naar 67 per maand. Alleen electriciteit.
Ik heb het gelukkig naar 47 kunnen zetten. Eerst naar eens zien wat het wordt de eerste maand.
-
-
-
-
quote:
Dit schreef Margo
Ik ging van 25 per maand naar 67 per maand. Alleen electriciteit.
Ik heb het gelukkig naar 47 kunnen zetten. Eerst naar eens zien wat het wordt de eerste maand.
het jammere is dat je in de vattenfall app niet kunt zien wat de kosten zijn met het prijsplafond. Zij hanteren de daadwerkelijke prijs. energieplafond wordt verrekend op de jaarnota.
-
-
quote:
Dit schreef robinet
het jammere is dat je in de vattenfall app niet kunt zien wat de kosten zijn met het prijsplafond. Zij hanteren de daadwerkelijke prijs. energieplafond wordt verrekend op de jaarnota.
Ik heb zelf een excelsheet gemaakt waarin ik dat meeneem -
quote:
Dit schreef Rose_s
Ik heb zelf een excelsheet gemaakt waarin ik dat meeneem
dat vind ik knap. Helaas 0.0 verstand van excel. Gelukkig geeft de app wel aan dat je het maandbedrag kan verlagen of "moet" verhogen. Ik ben zuinig. Deze maand begin volgende maand gaan de panelen op het dak. Het komt goed.
-
quote:
Dit schreef robinet
dat vind ik knap. Helaas 0.0 verstand van excel. Gelukkig geeft de app wel aan dat je het maandbedrag kan verlagen of "moet" verhogen. Ik ben zuinig. Deze maand begin volgende maand gaan de panelen op het dak. Het komt goed.
Ik heb alleen een dag- en nachttarief. Dat nog meenemen wanneer ik boven het plafond ga komen vond ik teveel gedoe. Dus daarvoor heb ik het hoge tarief genomen.
Ik wil hem wel met je delen. -
quote:
Dit schreef Rose_s
Ik heb alleen een dag- en nachttarief. Dat nog meenemen wanneer ik boven het plafond ga komen vond ik teveel gedoe. Dus daarvoor heb ik het hoge tarief genomen.
Ik wil hem wel met je delen.
Aardig van je. Ik hoop dat het mij dan lukt om in te vullen. Ik kan het allicht proberen. Dus ja,graag
-
-
Nog steeds geen bericht van Eneco wat mijn maandbedrag met prijsplafond gaat worden en op de site van Eneco doet het programma van meterstanden doorgeven het niet goed Beetje natte vingerwerk voor kosten van deze maand dan maar
Bericht van Geanna is op 09-01-2023 om 16:29:20 uur verwijderd door Geanna. Reden: ....🌺 |