Ik maak me zorgen om mensen die zo denken. De mevrouw die het schreef kreeg ook nog de tip dat betalen niet verplicht is. Dit soort reacties lees ik vaker. Met angst en beven zie ik tegemoet dat de nette betalers straks de rekening betalen van dit soort lui.
-
-
En wat geven ze als reden dat het niet verplicht is om te betalen? Je neemt toch iets af bij de leverancier? Ik zie het niet. Maar ik vind deze reacties ook verontrustend. Wij zitten hier in een koud huis omdat ik mijn rekening anders de pan uitrijst. Maar no way dat ik ‘ze het maar laat uitzoeken’ en op een betalingsregeling ga zitten wachten. Ik heb die 2x 190 euro apart gezet voor het geval mijn afrekening hoger uitvalt. En ik hoop dat het snel januari is.
En ik snap ook niet zo goed hoe je ze het op deze manier gaat laten voelen (wat dan.)? Je hebt er uiteindelijk jezelf mee… -
-
-
Ik heb een paar maanden geleden ook een ander advies over het termijnbedrag. Ik heb dat ook naar beneden gezet. Naar het oude maandbedrag. Ik kijk iedere maand naar wat ik per maand daadwerkelijk verbruik. Daar zat het advies maandbedrag heel ver boven. Ook nog voor gebeld, her bedrag van het advies klopte inderdaad niet zeiden ze toen.
-
-
-
-
Even voor mezelf ik gebruik ca 700 kuub gas 700 x €1,45 = €1015,-- 2900 kwh stroom
2900 x €..40 = €1160 totaal 2275 per jaar = €181,25 per maand
Of denk ik nu te simplistisch??
Ik kan nog bezuinigen op elektriciteit. Heb al offertes voor zonnepanelen.meer dan anders gebruik in de gaten houden -
quote:
Dit schreef robinet
Even voor mezelf ik gebruik ca 700 kuub gas 700 x €1,45 = €1015,-- 2900 kwh stroom
2900 x €..40 = €1160 totaal 2275 per jaar = €181,25 per maand
Of denk ik nu te simplistisch??
Ik kan nog bezuinigen op elektriciteit. Heb al offertes voor zonnepanelen.meer dan anders gebruik in de gaten houden
Je vergeet een paar kosten.. o.a energiebelasting, leveringskosten, netbeheerkosten.
zie >>LINK<<
-
-