Van horen zeggen van iemand die vaak afsprak in A'dam. Ben er zelf nooit geweest. Loetje, t/o A'dam cs. Het schijnt gezellig te zijn en het eten goed. Ik zou even op reviews zoeken.
Toevallig heb ik mijn dochter nog niet zo lang geleden dezelfde vraag gesteld via de app voor iemand anders. Mijn dochter heeft in Amsterdam gestudeerd en werkt er ook al jaren dus is redelijk bekend met eettentjes en restaurants. Hier haar antwoord:
- Mojo Japanese kitchen (zit bijnier centraal station, all you can eat sushi met uitzicht over het Ij)
- Pesca (kies je je eigen soorten vis op de ‘vismarkt’ uit die ze voor je gaan bereiden)
- Seafoodbar (meerdere locaties, o.a. in het centrum)
- Pizzabakkers (meerdere locaties in Amsterdam, lekkere pizza’s)
- Five brothers Fat (tapas)
- Bird Thais restaurant (zit op de wallen, Thais)
- De Japanner (sushi en andere kleine Japanse gerechtjes)
- de foodhallen (allemaal verschillende eettentjes met tafels in het midden, soort markthal idee)
Zelf heb ik ook nog een tip. Een Israëlisch vegan restaurantje in de Pijp (wel uit je route): Mana mana. Zeer originele gerechtjes. Je kiest een aantal gerechtjes en die deel je dan.
quote:Dit schreef josien1 Zelf heb ik ook nog een tip. Een Israëlisch vegan restaurantje in de Pijp (wel uit je route): Mana mana. Zeer originele gerechtjes. Je kiest een aantal gerechtjes en die deel je dan.