quote:Dit schreef wendy72 Ik heb over de achterwand, gestucte en geschilderde muur een laagje bescherming gedaan. Doorzichtige vernis, je echt de pasta saus er zo vanaf vegen. Zal straks ff kijken hoe t heet.
quote:Dit schreef Pascal73 Ik maak de achterwand van de keuken in "natuursteen" look, is kunststof en kan je er zo opplakken. Komt van >>LINK<< ze hebben verschillende soorten en maten.
Gemakkelijk zelf te monteren, spatwater bestendig en kan ook nog tegen temperatuur van de kookplaat.
Wat al veel goede en duidelijke informatie! Erg blij met jullie reacties!
Leuk de foto’s ook om van verschillende mensen te zien en horen wat zij thuis hebben.
Margo, ben je al iets verder gekomen? Op de tekening van jouw nieuwe keuken laten ze het aanrecht ook iets doorlopen toch? Dat vind ik ook mooi. Daarboven dan afwasbare verf of dat spul van Wendy.
Denk dat ik zelf roestvrijstaal achter de kookplaat mooier vind dan "aanrechtblad". Maar ik hou van rvs.
Ik heb een donkere aanrechtblad, die door is getrokken tegen de muur, volledig bedekt tot de bovenkastjes.
Het ziet er erg mooi uit, maar zorgt er ook voor dat de keuken erg donker is en er altijd licht aan moet als je op het aanrecht bezig bent.
Misschien iets om rekening mee te houden (hangt ook af van jou situatie met zon/licht/ramen enz natuurlijk).
quote:Dit schreef ArnoM Ik heb een donkere aanrechtblad, die door is getrokken tegen de muur, volledig bedekt tot de bovenkastjes.
Het ziet er erg mooi uit, maar zorgt er ook voor dat de keuken erg donker is en er altijd licht aan moet als je op het aanrecht bezig bent.
Misschien iets om rekening mee te houden (hangt ook af van jou situatie met zon/licht/ramen enz natuurlijk).
Ja hier ook
Dus heel soms wil ik die wand lichter hebben
Het gedoe ( weer klussen) houdt me tegen
quote:Dit schreef Pascal73 Ik maak de achterwand van de keuken in "natuursteen" look, is kunststof en kan je er zo opplakken. Komt van >>LINK<< ze hebben verschillende soorten en maten.
Gemakkelijk zelf te monteren, spatwater bestendig en kan ook nog tegen temperatuur van de kookplaat.
Wat mooi!
Heb je nog grote gereedschappen nodig om de stukken op maat te zagen/snijden?