quote:
Dit schreef Marlies
Zucht, hij heeft het twee keer gedaan en zit nu weer met hetzelfde probleem. Nog steeds geen foutcode.
Googelen levert een probleem met de water indicator op. Alleen, waar dat ding zit
Balen Marlies🥲 Nu moet je de vette oliebolschaal handmatig afwassen
Vaatwasser werkt niet naar behoren
Onderwerp van Marlies
-
31 dec '21 - 11:12:36
-
Heb je de vaatmachine al eens gereset?
31 dec '21 - 11:36:32 -
quote:
Dit schreef Carla-S
Heb je de vaatmachine al eens gereset?
Ook al gedaan.
Vanmorgen weer de stekker en een poosje uitgehaald.
Begint met afpompen, lijkt het programma af te maken maar wast niet.
Ik laat het voor nu maar even.31 dec '21 - 11:38:56 -
quote:
Dit schreef ditty
Balen Marlies🥲 Nu moet je de vette oliebolschaal handmatig afwassen
Ja, gelukkig kan ik de vaatwasser als afdruiprek gebruiken31 dec '21 - 12:08:27 -
Wat jammer dat het niet gelukt is.
Klinkt als een pompprobleem.
Reparatie werd voor mij uiteindelijk net zo duur als een nieuwe, helaas.31 dec '21 - 12:47:28 -
Klinkt toch wel als een verstopt slangetje.
Was bij mij een dun kort slangetje ergens achter de grotere verstopt.
Succes met de handafwas Marlies31 dec '21 - 12:51:05 -
quote:
Dit schreef Marlies
Ja, gelukkig kan ik de vaatwasser als afdruiprek gebruiken
Elk nadeel heb zijn voordeel😂
Maar het is en blijft vervelend. Succes met oplossen😘31 dec '21 - 13:19:05 -
quote:
Dit schreef Marlies
Ja, gelukkig kan ik de vaatwasser als afdruiprek gebruiken
31 dec '21 - 13:23:22 -
quote:
Dit schreef K2
Wat jammer dat het niet gelukt is.
Klinkt als een pompprobleem.
Reparatie werd voor mij uiteindelijk net zo duur als een nieuwe, helaas.
Dat laatste is vaak zo.
Voorrijdkosten zijn prijzig, zeker met de huidige brandstofprijzen31 dec '21 - 13:24:46 -
quote:
Dit schreef Marlies
Zucht, hij heeft het twee keer gedaan en zit nu weer met hetzelfde probleem. Nog steeds geen foutcode.
Googelen levert een probleem met de water indicator op. Alleen, waar dat ding zit
Die zit onderin. Onder het filter. Althans hier. Ik kan het ding niet echt zien. Goed leegmaken, ook laatste water er onder uit scheppen. Met doekje proberen verder schoon te maken. Daarna wasmachine aanzetten, uitzetten zodra hij afpompt. Goed heet water met klein beetje goed opgeloste soda onderin gooien, paar liter. Uurtje of paar uur zo laten staan, Daarna weer aanzetten. Kijken of programma verder loopt. Desnoods dit herhalen.
Even een kanttekening: te veel soda is niet goed. Je kunt ook speciale vaatwasmachinereiniger kopen, bijvoorbeeld bij handyman of bol.com Ik weet niet of dat beter is.
31 dec '21 - 13:33:02 -
Wanneer je een verzadigde oplossing maakt van heet water met soda dan gaat het goed.
Geen losse soda in de machine doen.31 dec '21 - 13:40:16 -
Ik heb met 2 verschillende vaatwassers ( allebei tweedehands) problemen gehad en wilde dat ook zelf proberen op te lossen. Bij allebei niet gelukt, je kan zelf zowat nergens bij en ik heb besloten er niet meer zelf aan te beginnen. Heb nu een nwe staan en als er problemen mee komen besluit ik wel of het nog waard is om een monteur te laten komen of dat ie er gelijk uitgaat.
31 dec '21 - 13:41:17