quote:Dit schreef MaNu
Maar een kroon is op een bestaande tand of kies en jij hebt 4 implantaten laten plaatsen. Krijg je dan een gebit of bruggen?
Het wordt een combinatie van bruggen en kronen. Op de implantaten worden kronen geplaats die weer verbonden worden ( de Brug) met nog goede tanden en kiezen.
de nog "goede" kiezen en tanden worden afgeslepen en daar komen de kronen op. >>LINK<<
Ik moet dan ook nog de moeilijke keuze gaan maken welke stand en kleur en materiaal mijn gebit eruit gaat zien.
Zoals ik er nu voor sta neem ik een combinatie van porselein op metaal en Zirkonium kronen.
De tanden in het zicht zirkonium en achter in de mond porselein op metaal.
Kostenplaatje 16 metaal/porselein á 150 ,- p.st. en 12 zirkonium á 250,- p.st.
totaal implantaten 1600 + 50 röntgenfoto en 5.400 kronen
Als je echt geïnteresseerd bent kun je de tandarts altijd zelf bellen.
@Champagne, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb dit forum gevonden omdat ik opzoek was naar ervaringen met Tandarts NG Dent in Hilversum. En las ik de ervaring van @twelve.
Maar tot mijn verbazing is dit ook een website voor alleenstaande ouders. Dit treft, want ik heb net een echtscheiding achter de rug en ben nog bezig met het verwerken hiervan.
Ik kijk uit naar je verdere ervaring met tandarts Erdal.
quote:Dit schreef Roberto @Champagne, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb dit forum gevonden omdat ik opzoek was naar ervaringen met Tandarts NG Dent in Hilversum. En las ik de ervaring van @twelve.
Maar tot mijn verbazing is dit ook een website voor alleenstaande ouders. Dit treft, want ik heb net een echtscheiding achter de rug en ben nog bezig met het verwerken hiervan.
Hey Roberto, wat een toeval. Ik kreeg een gelijksoortig berichtje van Eggie
Zij was ook op zoek naar ervaringen met tandartsen in het Buitenland en kwam zo ook op deze website terecht.
Ik zal mijn ervaringen hier uitwisselen. Tot zover ben ik na 1 behandeling in Istanbul (implantaten) zeer tevreden en vol vertrouwen
dat ik een mooi en regelmatig gebit krijg. Ik plaats wel een foto met het eindresultaat.
Zondag 19 september vlieg ik naar tandarts Erdal en woensdag 29 september vlieg ik weer terug.
Sterkte met het verwerken van je scheiding. Ik weet hoe dat is, ben al twee keer gescheiden
Grtz.
Piet
quote:Dit schreef Roberto @Champagne, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik heb dit forum gevonden omdat ik opzoek was naar ervaringen met Tandarts NG Dent in Hilversum. En las ik de ervaring van @twelve.
Hey Roberto, wat een toeval. Ik kreeg een gelijksoortig berichtje van Eggie
Zij was ook op zoek naar ervaringen met tandartsen in het Buitenland en kwam zo ook op deze website terecht.
Ik zal mijn ervaringen hier uitwisselen. Tot zover ben ik na 1 behandeling in Istanbul (implantaten) zeer tevreden en vol vertrouwen
dat ik een mooi en regelmatig gebit krijg. Ik plaats wel een foto met het eindresultaat.
Zondag 19 september vlieg ik naar tandarts Erdal en woensdag 29 september vlieg ik weer terug.
Sterkte met het verwerken van je scheiding. Ik weet hoe dat is, ben al twee keer gescheiden
Grtz.
Piet
quote:Dit schreef Eggie
Succes in Istanbul Piet, ook met je keuzes voor vorm en kleur! Wel witter dan nu misschien, maar ook weer geen Gerard Joling.. .
Hoi Inge,
Nee geen Gerard Joling..........ik dacht meer aan die van Roelvink
Hoe heet ie ook alweer