Weet iemand hier welke senioren afstandbediening werkt met ziggo apparatuur bij toeval. Mijn vader lukt het niet meer om de afstandsbediening te bedienen. Het moet dus een hele simpele zijn. Zag dat het bestaat maar is best een nogal wat uitzoekwerk.
Wellicht heeft iemand ervaring hier?
Alvast dank
Dit onderwerp is gesloten. door daro zelf op 14 april 2021 om 17:19:21 |
Terug naar de lijst
-
7 apr '21 - 10:17:00
-
quote:
Dit schreef daro
Weet iemand hier welke senioren afstandbediening werkt met ziggo apparatuur bij toeval. Mijn vader lukt het niet meer om de afstandsbediening te bedienen. Het moet dus een hele simpele zijn. Zag dat het bestaat maar is best een nogal wat uitzoekwerk.
Wellicht heeft iemand ervaring hier?
Alvast dank
De nieuwste ziggo apparatuur raakt van slag van andere afstandsbedieningen. Ik heb me erbij neergelegd dat ik af en toe langs moet komen. Ik had in ziggo aangepast dat het met de afstandsbediening van de tv kon, maar daar zijn ze echt lang mee bezig geweest om de boel te herstellen. De box luisterde nergens meer naar. Bij het melden kreeg ik echt te horen dat het helemaal niet kon, een andere afstandbediening gebruiken7 apr '21 - 10:31:06 -
quote:
Dit schreef rotonde
De nieuwste ziggo apparatuur raakt van slag van andere afstandsbedieningen. Ik heb me erbij neergelegd dat ik af en toe langs moet komen. Ik had in ziggo aangepast dat het met de afstandsbediening van de tv kon, maar daar zijn ze echt lang mee bezig geweest om de boel te herstellen. De box luisterde nergens meer naar. Bij het melden kreeg ik echt te horen dat het helemaal niet kon, een andere afstandbediening gebruiken
Oh je, dank je wel. Af en toe is niet meer genoeg bij mijn vader. Vind het sneu dat het enige wat nog iets afleiding geeft ook niet meer gaat. Ik las al her en der en begreep al dat het niet makkelijk zou worden.7 apr '21 - 10:38:02 -
-
Toevallig hebben wij deze vorige week gekocht voor mijn moeder
Werkt prima
Ook Ziggo klant7 apr '21 - 10:44:42 -
quote:
Dit schreef George
Kan in de TV een C1 module?? Dan kan je e.e.a. bedienen met de tv afstandsbediening en hiervoor zijn weer diverse eenvoudige exemplaren te koop.
>>LINK<<
Dit adviseerden wij ook bij ouderen die de weg om de haverklap kwijt waren qua box, tv, enz.7 apr '21 - 10:46:08 -
quote:
Dit schreef Marry
Toevallig hebben wij deze vorige week gekocht voor mijn moeder
Werkt prima
Ook Ziggo klant
Heeft jouw moeder een box of een module?7 apr '21 - 10:46:41 -
oh, ik ga vanmiddag meteen checken of haar tv dat ook heeft, ik vermoed van wel. Ze is ondertussen toch ook al vergeten dat ze eerst van alles opnam, omdat ze dat sinds de nieuwe box niet meer terug kan vinden zonder hulp.
Zou wel lekker zijn zo'n eenvoudig ding
7 apr '21 - 10:53:33 -
quote:
Dit schreef Dayenne
Heeft jouw moeder een box of een module?
Een kaart
Of is dat een module???7 apr '21 - 12:08:03 -
quote:
Dit schreef Marry
Een kaart
Of is dat een module???
Ja dat is een module. Werkt het beste voor oudere mensen die in de war raken van alle knopjes.7 apr '21 - 12:11:35 -
quote:
Dit schreef Dayenne
Ja dat is een module. Werkt het beste voor oudere mensen die in de war raken van alle knopjes.
Nou dat dus
7 apr '21 - 12:17:24 -