Lijkt mij leuk maar zag dat als er 5 mensen meedoen je 99 euro betaald Is 't dat waard? Bij mij ook 'n jarige binnenkort Jij gefeliciteerd met je eigen verjaardag vandaag Piep!
quote:Dit schreef Mimi
Lijkt mij leuk maar zag dat als er 5 mensen meedoen je 99 euro betaald Is 't dat waard? Bij mij ook 'n jarige binnenkort Jij gefeliciteerd met je eigen verjaardag vandaag Piep!
Dank je! Het Hoogenboom mysterie kost 39 euro. Delen door 6 of 8 deden wij. Viel best mee vond ik.
Inmiddels is er een zoom meeting aangemaakt. Heb ik een aantal vrienden benaderd, en hen gevraagd de link vooral te delen. Een goede vriend van dochter is pianist, die gaat live Happy birthday van stevie wonder spelen (dat is een dingetje in ons gezin). Vriendje van dochter zit in complot, hij zorgt er voor dat ze ook in de meeting komt. Nu nog even bedenken hoe we het gaan vorm geven.
quote:Dit schreef Dayenne Nu ook contact met de groep Noren waar ze mee optrok toen ze daar studeerde. Vandaag maar even gecheckt hoeveel mensen er in een zoom meeting kunnen.