quote:
Dit schreef Caroline
Heb de mijne bij het grof vuil gezet, ga weer voor een gewone. Zuigkracht van de Dyson was voor mij matig, het leegmaken van de stofbak elke keer een waar stuiffestijn in de tuin boven de kliko. ik ga Hetty halen.
Ja Hetty is leuk, is dat ook de sterkstr?
Ik vond Dyson ook niet heel denderend en heel veel lawaai maken, maar was een oudere
Dit onderwerp is gesloten. door Eeva zelf op 7 augustus 2020 om 10:37:49 |
Terug naar de lijst
-
3 aug '20 - 22:36:04
-
quote:
Dit schreef Rose_s
Ja Hetty is leuk, is dat ook de sterkstr?
Ik vond Dyson ook niet heel denderend en heel veel lawaai maken, maar was een oudere
Geen idee, ik ga mij laten informeren.
3 aug '20 - 22:49:23 -
quote:
Dit schreef Caroline
Heb de mijne bij het grof vuil gezet, ga weer voor een gewone. Zuigkracht van de Dyson was voor mij matig, het leegmaken van de stofbak elke keer een waar stuiffestijn in de tuin boven de kliko. ik ga Hetty halen.
Ik heb al 20 jaar de Henry
Zou nu voor een Hetty gaan, te leuk
Numatic wordt veel in de schoonmaak branche gebruikt, de professionele stofzuigers dan. De Henry/Hetty uitvoeringen zijn voor particulieren. Omdat de motor bovenin zit heeft hij veel zuigkracht is mij verteld. Hij bevalt mij gewoon super, nog steeds3 aug '20 - 23:35:07 / 4 aug '20 - 08:33:58 -
quote:
Dit schreef Dianaa
Numatic wordt veel in de schoonmaak branche gebruikt, de professionele stofzuigers dan. Het Henry/Hetty uitvoeringen zijn voor particulieren. Omdat de motor bovenin zit heeft hij veel zuigkracht is mij verteld. Hij bevalt mij gewoon super, nog steeds
Ik heb de Hetty nu al heel wat jaartjes, ik zuig zelfs achter thuis ermee.
Voorheen heel wat stofzuigers gehad maar mocht deze stuk gaan dan koop ik er gelijk weer 1, ijzersterk en heel goede zuigkracht en dat vermindert ook niet.
3 aug '20 - 23:51:48 -
Ik heb mijn nilfisk al meer dan 20 jaar. Gewoon top.
3 aug '20 - 23:57:57 -
quote:
Dit schreef Dianaa
Numatic wordt veel in de schoonmaak branche gebruikt, de professionele stofzuigers dan. Het Henry/Hetty uitvoeringen zijn voor particulieren. Omdat de motor bovenin zit heeft hij veel zuigkracht is mij verteld. Hij bevalt mij gewoon super, nog steeds
+14 aug '20 - 00:04:36 -
Morgenavond komt Hetty.
4 aug '20 - 00:05:23 -
ik wil sowieso geen zak.
4 aug '20 - 00:52:13 -
Dank allen voor de support..
ik stoot wrs. velen tegen de voet.. maar die Henry en Hetty vind ik persoonlijk, persoonlijk dan he..lelijk.
Maar doorslaggevend is wel het gewicht voor mij..moet er ook de trap mee op en af en juist die trap ook stofzuigen..paar x per week..(dat kan mijn huishoudelijke hulprobot nl. niet), relatief zwaar die dikbuikige dame en heer..
Dyson schijnt hip te zijn momenteel en wrs supergoed..maar boven mijn budget...
ik denk dat ik ga voor die AEG en hopelijk gaat deze dan ook 20 jaar mee minimaal, ben ik daar voorlopig van af..
4 aug '20 - 07:17:08 -
quote:
Dit schreef Caroline
Ik heb de Henry4 aug '20 - 07:23:42 -
Ik weet helemaal niet wat ik privé voor stofzuiger in de kast heb staan . Ik gebruik hem nooit
4 aug '20 - 07:28:06 -
zaterdag deze gekocht voor 180 euro!! bij dezelfde bol.com
>>LINK<<
Het is erg wennen vooral dat de stang en de stofzuigermond een ton wegen in vergelijking met mijn vorige miele cat en dog.
Hij mag binnen 90 dagen terug....
en dat gaat misschien ook wel gebeuren doordat de stang zwaarder is dan het apparaat zelf4 aug '20 - 08:20:43