Ik heb zelf gekozen voor Indesit met 5 jaar garantie op de motor.
-
-
2 Jaar terug begaven zowel mijn wasmachine als droger het. Mijn budget was toen tegen de €700 aan.
Ik had een paar dingen die ik beslist wilde, namelijk: koolborstelloos, kortere programma's, fijne was die op 40 graden kan en een display met resterende tijd.
Het is een Beko geworden! De droger ook van Beko.
Ze zijn ook nog eens 5? cm minder diep dan "gewone" wasmachines en drogers. Dat vond ik eerst stom, maar het geeft toch meer ruimte.
Ik heb toen ook naar Haier gekeken, maar die hadden allemaal een blauwe rand van binnen. En dat wilde ik beslist niet. -
Ik heb slechte ervaringen met Whirlpool
Nu een Zanussi met extra grote trommel
Nadeel is dat die van mij gaat "dansen"
Expert zegt dan heb je hem niet vol genoeg
Tja mijn machine is bijna altijd vol en en af en toe
een klein wasje moet toch ook kunnen -
quote:
Dit schreef leeuwin70
Ik heb slechte ervaringen met Whirlpool
Nu een Zanussi met extra grote trommel
Nadeel is dat die van mij gaat "dansen"
Expert zegt dan heb je hem niet vol genoeg
Tja mijn machine is bijna altijd vol en en af en toe
een klein wasje moet toch ook kunnen
Staat de machine waterpas? Ik heb deze >>LINK<< met een 9kg trommel, daar draai ik ook kleine wasjes in, geen probleem. -
Dansen is idd niet goed waterpas. Of verplaatst (als in trap op en af, verhuizen) zonder de bouten voor de stabilisatie van de trommel. Het hoeft maar een beetje te zijn waardoor hij uit balans staat. Ik had het in het begin ook met mijn machine. Leek waterpas te staan, maar was iets uit lood, echt heel weinig.
-
Ja 3 uur maar kan ook wel 9-10 kg in!
Alle witte of bonte was in 1x erin en met Max 3 wasjes per week ben je klaar 👍
Ik wilde voor AEG gaan maar die pasten niet in mijn badkamer. Ik heb nu Siemens. Warmtepomp droger doet er ook lang over maar én minder warm in dezelfde ruimte, én minder vochtig én 9kg. Maakt mi wel iets meer geluid dan de condensdroger.
Ze staan op elkaar zonder tussenstuk!
En schud totaal niet!!!
Extra garantie via website van Siemens. -
-
-
-
-
Hiervoor een whirlpool gehad, 2 hands voor €90 gekocht.
Nu via de gemeente een SB wasmachine, volgens mij een Nederlands merk. €400 ongeveer met timer en programma's van 15 minuten tot ongeveer 2.5 uur.
Grote trommel kan max 7.5 kg in. Bij kleine wasjes past bij zelf de hoeveelheid water aan, dus de trommel hoeft niet vol.
Voor mij is het de stilste die ik ooit gehad heb.
Mei dit jaar is er een test van allerlei machines geweest bij de consumentbond, misschien kan iemand die lid is je een overzicht sturen -