Netto salaris
Onderwerp van wendy72
BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
-
Wat is de hoogte van je pensioen premie?
-
Oh ik maakte rekenfout, nam 2% ipv 20. Flex pensioen rekent voor jouw leeftijd 11,4%. Dan is 1685,77 je netto loon.
-
quote:
Dit schreef Dayenne
Als ik uit ga van 20% premie (geen idee wat normaal is) kom je uit op 1801,25.
Bij mij 11,75%
-
Dat scheelt nogal😐 Dit is wel ex vakantie geld neem ik aan
-
Berekenhet.nl geeft goede uitslagen.
-
quote:
Dit schreef scar
Berekenhet.nl geeft goede uitslagen.
Net even uitgetest maar bij mij scheelt het behoorlijk veel. De CAO waaronder ik val (meubelindustrie) stond er ook niet bij, dus moest ik een ander kiezen. Dat kan ook schelen natuurlijk, maar bijna 100 euro verschil op mijn salaris vind ik toch wel veel.
Het beste is toch (nogmaals) om een proforma loonstrook vragen. Dat moet ik ook regelmatig voor potentiële nieuwe werknemers opvragen voor mijn baas. Lijkt me toch een hele legitieme vraag.
-
quote:
Dit schreef wendy72
Dat scheelt nogal😐 Dit is wel ex vakantie geld neem ik aan
Uiteraard.
-
Raet is echt een waarheidsgetrouwe app hoor. Je moet alleen weten hoeveel er af gaat voor pensioen.
-
Piep
Laat zich nakijken..
quote:
Dit schreef nibo
Net even uitgetest maar bij mij scheelt het behoorlijk veel. De CAO waaronder ik val (meubelindustrie) stond er ook niet bij, dus moest ik een ander kiezen. Dat kan ook schelen natuurlijk, maar bijna 100 euro verschil op mijn salaris vind ik toch wel veel.
Het beste is toch (nogmaals) om een proforma loonstrook vragen. Dat moet ik ook regelmatig voor potentiële nieuwe werknemers opvragen voor mijn baas. Lijkt me toch een hele legitieme vraag.
Waar moest jij een CAO kiezen dan? Ik hoef alleen bruto bedrag, jaar en geboortedatum te vullen. En doe uitkomst is op een paar tientjes na nauwkeurig voor mij.
-
quote:
Dit schreef Piep
Waar moest jij een CAO kiezen dan? Ik hoef alleen bruto bedrag, jaar en geboortedatum te vullen. En doe uitkomst is op een paar tientjes na nauwkeurig voor mij.
Ook bij de pagina raet ontbreekt mijn cao
-
quote:
Dit schreef nibo
Er zijn twee opties bij berekenhet.nl. En uitgebreide en een kleine. Bij mij klopte het erg goed, in mijn oude en nieuwe werkkring.
-
quote:
Dit schreef scar
Er zijn twee opties bij berekenhet.nl. En uitgebreide en een kleine. Bij mij klopte het erg goed, in mijn oude en nieuwe werkkring.
Ja had ik gezien. Die kleine klopt zeer zeker niet, omdat daar geen pensioenpremie in is verwerkt. Dat verklaart ook meteen het grote verschil dat ik heb met die uitgebreidere, mijn CAO staat er niet bij en heb ik voor algemeen gekozen.
Terug naar de lijst