Volgende week ga ik met ze naar een juridisch loket waarvan het eerste gesprek gratis is. Dan weten ze waar ze staan hopelijk.
Vervelende consequentie is de "jaarafrekening" van 800 euro over 4 maanden geschat gasverbruik. Ze hebben een groot huis maar betalen al 200 aan voorschot. Een verbruik van 800 voorschot + geschat 800 is m.i. nergens op gebaseerd.
-
-
@sis
25 mei '18 - 08:32:14 -
Dit is precies waarom NLE in mijn zwartboek staat. Ik wens je succes toe!
25 mei '18 - 08:36:04 -
quote:
Dit schreef Dayenne
Dit is precies waarom NLE in mijn zwartboek staat. Ik wens je succes toe!
Het is verschrikkelijk
Was op een gegeven moment zo boos dat ik een van hun medewerkers heb geadviseerd een andere baan te zoeken, wat een louche bende. Arm joch was sprakeloos maar kon me niet verder helpen.25 mei '18 - 09:03:31 -
quote:
Dit schreef Dianaa
Volgende week ga ik met ze naar een juridisch loket waarvan het eerste gesprek gratis is. Dan weten ze waar ze staan hopelijk.
Vervelende consequentie is de "jaarafrekening" van 800 euro over 4 maanden geschat gasverbruik. Ze hebben een groot huis maar betalen al 200 aan voorschot. Een verbruik van 800 voorschot + geschat 800 is m.i. nergens op gebaseerd.
Van wie komt die eindafrekening, want dat is me niet duidelijk.25 mei '18 - 09:12:33 -
quote:
Dit schreef samsam
Van wie komt die eindafrekening, want dat is me niet duidelijk.
Van de oude gasleverancier25 mei '18 - 09:15:59 -
Mijn ouders hebben het afgewacht
Poos geleden is door NLE een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld. Mijn zwager, behept met een beetje juridische kennis, heeft mijn ouders vertegenwoordigt. Gisteren bericht dat de aangespannen rechtzaak door NLE is ingetrokken.
Nu is het afwachten wat er nog achter vandaan komt.... we houden nog een slag om de arm, ik hoop maar dat het hiermee is afgedaan8 dec '19 - 20:12:16 -
quote:
Dit schreef Dianaa
Mijn ouders hebben het afgewacht
Poos geleden is door NLE een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld. Mijn zwager, behept met een beetje juridische kennis, heeft mijn ouders vertegenwoordigt. Gisteren bericht dat de aangespannen rechtzaak door NLE is ingetrokken.
Nu is het afwachten wat er nog achter vandaan komt.... we houden nog een slag om de arm, ik hoop maar dat het hiermee is afgedaan
Ik hoop voor jullie dat hiermee de kous is afgedaan. Positief teken dat NLE zich teruggetrokken heeft uit de door hen zelf aangespannen rechtszaak.
Wat een stress!8 dec '19 - 21:09:32 -
-
quote:
Dit schreef Joy
Wat een stress!
Ja enorm veel stress
Fingers crossed......8 dec '19 - 21:44:58 -
Jeetje, anderhalf jaar na dato.... Lange adem nodig hoor! Succes.
8 dec '19 - 22:23:03
Bericht van SSimone is op 09-12-2019 om 09:41:47 uur verwijderd door SSimone. Reden: xxxxx |