Heb zelf nog complicaties en burn-out etc naast mijn handicap.
Nu contact met WMO-loket gehad.. Duurt heel lang voor ze op gesprek komen en eea besloten wordt .
Daarnaast nemen ze aan dat je kids boven een bepaalde leeftijd helpen, hetzelfde geldt voor familie in de redelijke nabijheid
Plannen. Kijken wie van de kinderen wil helpen,
met ze om de tafel zitten en een schema opstellen.
Eventueel per week, wat moet die week gedaan worden.
Stel van tevoren prioriteiten. Gooi iig het ramen zemen over boord voor 6 weken. zorg dat je vriezer vol zit, laat boodschappen bezorgen en maak een schema met je kinderen.
quote:Dit schreef Dayenne
Welke heb je? En ben je zelf ook tevreden over het resultaat. 'beste uit de test' meldingen van de consumentenbond vind ik soms nogal discutabel.
Ik heb de Dirt Devil spider, ik kijk altijd op kieskeurig.nl producten te vergelijken. Ik vind het een handig ding.
Niet mogen tillen is erg subjectief. Ik heb een aantal operaties gehad waarbij ik niet mocht tillen.
Eigenlijk mocht ik het meeste wel tillen als ik het maar met beleid deed. Ja geen heel zware dingen maar dat zijn dingen die je best zes weken kunt vermijden.
Bed verschonen gaat ook heus wel en anders vraag je dat even aan je bezoek. Je krijgt vast wel eens per twee weken bezoek, vermoedelijk zelfs vaker. Ramen zemen... Kan ook rustig 3 maanden niet, boeiend .
Maar ik begrijp uit je vraagstelling dat het geen echt hoogst noodzakelijke operatie is en dat je de keuze hebt. Op praktische en organisatorische redenen zou ik het niet laten afhangen. Kijk vooral naar wat de uitkomst je gaat brengen.