Onze pakketbezorger heeft 20-01-2017 om 12:31 uur aan uw adres een pakket geprobeerd te bezorgen. Er was helaas niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.
De zending afhalen op het postkantoor?
Uw pakket ligt klaar op een PostNL punt bij u in de buurt. Bekijk uw track en trace informatie. Neem de track en trace informatie uitgeprint mee naar het postkantoor. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs (ID-Kaart, paspoort of rijbewijs) mee te nemen. De zending wordt veertien dagen na vandaag retour gestuurd als het pakket niet opgehaald zal worden.
Met vriendelijke groet,
Uw PostNL Pakketbezorger
Sinds wanneer heeft mijn pakketbezorger mijn email??
-
-
quote:
Dit schreef leeuwin70
Sinds wanneer heeft mijn pakketbezorger mijn email??
Is op zich niet ondenkbaar. Als je een MijnPakket-account hebt, heeft PostNL je email-adres en adresgegevens, en zouden ze Track&Trace-meldingen voor je adres aan je kunnen terugkoppelen via email. Ik heb dat overigens nog nooit meegemaakt, maar dat zou een instelling kunnen zijn.
Het blijft in ieder geval wel belangrijk om te checken of een eventuele link die in de email staat inderdaad naar postnl.nl wijst.
In mijn geval zou het tijdstip argwaan wekken; mijn pakketbezorger is zo slim om niet aan het begin van de middag pakketjes te gaan bezorgen in een tweeverdienerswijk.22 jan '18 - 09:06:09 -
quote:
Dit schreef WilM
Is op zich niet ondenkbaar. Als je een MijnPakket-account hebt, heeft PostNL je email-adres en adresgegevens, en zouden ze Track&Trace-meldingen voor je adres aan je kunnen terugkoppelen via email. Ik heb dat overigens nog nooit meegemaakt, maar dat zou een instelling kunnen zijn.
Het blijft in ieder geval wel belangrijk om te checken of een eventuele link die in de email staat inderdaad naar postnl.nl wijst.
In mijn geval zou het tijdstip argwaan wekken; mijn pakketbezorger is zo slim om niet aan het begin van de middag pakketjes te gaan bezorgen in een tweeverdienerswijk.
Als je die hebt wel ja maar die heb ik niet daarom,,
Ik heb de mail al weg gegooid ik verwacht ook geen pakketje,,,22 jan '18 - 09:57:04 -
quote:
Dit schreef WilM
Is op zich niet ondenkbaar. Als je een MijnPakket-account hebt, heeft PostNL je email-adres en adresgegevens, en zouden ze Track&Trace-meldingen voor je adres aan je kunnen terugkoppelen via email. Ik heb dat overigens nog nooit meegemaakt, maar dat zou een instelling kunnen zijn.
Het blijft in ieder geval wel belangrijk om te checken of een eventuele link die in de email staat inderdaad naar postnl.nl wijst.
In mijn geval zou het tijdstip argwaan wekken; mijn pakketbezorger is zo slim om niet aan het begin van de middag pakketjes te gaan bezorgen in een tweeverdienerswijk.
Bij ons komen ze altijd tussen 11 & 3, ik neem regelmatig pakketjes in ontvangst voor dit blok.22 jan '18 - 12:34:09 -
-
-
-
-
-
-
Hiermee willen wij u vermelden dat er mogelijk is geprobeerd een online betaling te verrichten met uw Card. Wij hebben uw account momenteel in quarantaine geplaatst om fraude met uw account te voorkomen.
U moet uw gegevens verifi?ren om weer gebruik te kunnen maken van uw Card. Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet u vervolgens een aantal stappen doorlopen.
Klik hier om de verificatieprocedure te starten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.
Met vriendelijke groet,
Frans Petersen
International Card Services Fraudepreventie
22 feb '18 - 07:27:29 -
Bericht 'ABN Amro' blijkt bankpasphishing
Heb je een e-mail ontvangen uit naam van ABN Amro over een nieuwe betaalpas?
Let dan goed op!
Je hebt hier niet alleen met een phishingmail te maken, het blijkt ook bankpasphishing te zijn.
De zogenaamde ABN Amro vertelt dat hun betaalpassen vernieuwd zijn. Er is nu een NSVC-2 chip in te vinden.
Contactloos betalen
Door deze chip is het mogelijk contactloos te betalen.
Volgens het bericht zal je de nieuwe betaalpas wegens veiligheidsredenen snel aan moeten vragen.
Als je de pas na 5 maart 2018 aanvraagt, zal de bank ?22,50 in rekening brengen.
Trap hier niet in.
>>LINK<<1 mrt '18 - 16:23:20