Ik ben altijd meer van de makkelijke weg. Gewoon daar parkeren waar je zijn moet.
-
-
quote:
Dit schreef wendy72
Voor twee uur parkeren ben je hoogstens 12 euro kwijt. Dan ga je toch niet moeilijk doen en de auto in Hoofddorp neerzetten en een retour en enkele reis per trein betalen. Wellicht net zo duur en een hoop gedoe.
Ik zou ook voor KISS zijn gegaan. -
quote:
Dit schreef wendy72
Voor twee uur parkeren ben je hoogstens 12 euro kwijt. Dan ga je toch niet moeilijk doen en de auto in Hoofddorp neerzetten en een retour en enkele reis per trein betalen. Wellicht net zo duur en een hoop gedoe.
Ik snap het ook niet helemaal geloof ik. Wat een gedoe om een paar euro -
Hm, kennelijk is er onduidelijkheid in dit draadje.. ??
Op pagina 3 valt te lezen dat de 'geen gedoe, daar waar je moet wezen' parkeeroptie a.s. dinsdag wordt beproeft.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. en kennelijk heeft de TS'ster die 'luxe' om er meerdere uit te proberen. -
-
quote:
Dit schreef SFR
Hm, kennelijk is er onduidelijkheid in dit draadje.. ??
Op pagina 3 valt te lezen dat de 'geen gedoe, daar waar je moet wezen' parkeeroptie a.s. dinsdag wordt beproeft.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.. en kennelijk heeft de TS'ster die 'luxe' om er meerdere uit te proberen.
Ik heb de optie "Schiphol" nu ook geprobeerd. Dat was achteraf inderdaad goedkoper.
Vond zelf parkeren in Hoofddorp toch prettiger. Dus nogmaals bedankt voor deze tip! -
-
-
-
-
Bericht van Caroline is op 13-08-2017 om 21:50:00 uur verwijderd door Caroline. Reden: Nee, ik doe het niet. |