quote:
Dit schreef Dion
Dan maar hopen dat de geheime dienst van Turkije hier niet meeleest wat je over Erdogan schrijft.
Anders mag je ms het land niet meer uit
ik zou die smiley maar weglaten; het kon wel eens geen grap zijn.
-
-
quote:
Dit schreef Dion
Dan maar hopen dat de geheime dienst van Turkije hier niet meeleest wat je over Erdogan schrijft.
Anders mag je ms het land niet meer uit
Daarom heet ik in het echte leven ook anders.
Mijn voorletters zijn SS, dat zou Erdodolf moeten aanspreken. -
quote:
Dit schreef Tinus
ik zou die smiley maar weglaten; het kon wel eens geen grap zijn.
Ik kom net van de sportschool vandaan die naast het Turken-stembureau zit.
Ik heb het overleefd toen ik tussen die Erdogangers door moest. -
quote:
Dit schreef twelve
Ja zeg! Wat leuk! Wat een aardige man he? Ik heb op Internet ook alleen maar positieve dingen over hem kunnen lezen.
Ben ook supertevreden!
Over 2 maanden ga ik weer terug, maar dan voor een week.
Ja, aardig en de eerste tandarts waar ik me wel op mijn gemak voelde (voor zover dat kan). Ik zit er ook steeds vaker over te denken om terug te gaan, er moet van alles gebeuren, maar ik durf niet goed. -
-
quote:
Dit schreef twelve
Ik ben vanochtend vertrokken en inmiddels gearriveerd in Istanbul. Morgen staat de eerste afspraak gepland en er zullen er deze week meer volgen. Zaterdag de laatste afspraak en zondag de 25e weer naar huis. Spannend!
Succes en sterkte tegelijkertijd -
quote:
Dit schreef twelve
Ik ben vanochtend vertrokken en inmiddels gearriveerd in Istanbul. Morgen staat de eerste afspraak gepland en er zullen er deze week meer volgen. Zaterdag de laatste afspraak en zondag de 25e weer naar huis. Spannend!
Sterkte en succes! -
quote:
Dit schreef twelve
Succes! -
-
-
Bericht van twelve is op 08-04-2017 om 12:29:57 uur verwijderd door twelve. Reden: dubbel |