quote:
Dit schreef Solar
Jij hebt toen straatjes getipt en kroegjes/eettentjes en die waren ook leuk. Maar het is snel gedaan, het is niet zo veel. Geen adam he.
Je vroeg alleen naar tentjes. Hoeveel had je er willen hebben?
-
17 jan '17 - 18:04:26
-
quote:
Dit schreef Solar
nogmeer onwetendheid.
Geweldige mooie nieuwe wijken zijn er ontstaan Aan het IJ bv. Prachtige architectuur.
(..)
Justitie gebouw bedoel je?
Is niet uniek, vind ik. Die stijl zie je in andere steden ook wel terug.
Fame, dat is wel uniek, denk ik.
Het pand van G-star vind ik wel een mooie herontwikkeling.17 jan '17 - 18:08:31 -
quote:
Dit schreef SFR
Justitie gebouw bedoel je?
Is niet uniek, vind ik. Die stijl zie je in andere steden ook wel terug.
Fame, dat is wel uniek, denk ik.
Het pand van G-star vind ik wel een mooie herontwikkeling.
Nee. Ik bedoel bv Eye En als je van die kant naar overkant kijkt zie je prachtige architectuur aan de overkant. Adam toren(oude Shell) met draaiend restaurant Moon
Het Oostelijk Havengebied.
Er zijn zulke mooie plekjes17 jan '17 - 18:16:38 -
-
-
quote:
Dit schreef SFR
.. of 28 m2 kelder voor ? 275.000
>>LINK<<
Grootste nadeel: de loslopende stdudentes die met de deur in huis vallen nadat ze wat hebben gedronken: >>LINK<<
Zit de Schutter daar nog? En Dansen bij Jansen? Of onthul ik dan dat ik echt oud&melancholisch aan het worden ben?17 jan '17 - 19:36:41 -
-
quote:
Dit schreef Dion
Kijk, in Eindhoven (de gekste) krijg je voor dezelfde prijs 55m?.
Dat is al bijna 3 keer zoveel ruimte.
>>LINK<<
Is dat niet een foutje? In dezelfde advertentie staat ook 115 m2. En dat lijkt me voor een 4 kamer appartement heel wat realistischer.
Oh, zie het al. Woonkamer is 55 m2.17 jan '17 - 19:41:43 -
quote:
Dit schreef Boep
Is dat niet een foutje? In dezelfde advertentie staat ook 115 m2. En dat lijkt me voor een 4 kamer appartement heel wat realistischer.
Dat is dus 8 keer zoveel ruimte voor dezelfde prijs.
En in Eindhoven hebben ze ook winkels, terrasjes, kroegen, bioscopen, theater, popconcerten etc.17 jan '17 - 19:56:21 -
quote:
Dit schreef Dion
Dat is dus 8 keer zoveel ruimte voor dezelfde prijs.
En in Eindhoven hebben ze ook winkels, terrasjes, kroegen, bioscopen, theater, popconcerten etc.
Ja en? Wat is je punt? We gaan hier toch niet allemaal huizen plaatsen die ook te koop zijn op plekken waar ook winkels en kroegen en en en zijn?
Zeg gewoon: je hebt gelijk Boep, ik had niet goed gelezen.
17 jan '17 - 19:59:12 -
quote:
Dit schreef Solar
Nee. Ik bedoel bv Eye En als je van die kant naar overkant kijkt zie je prachtige architectuur aan de overkant. Adam toren(oude Shell) met draaiend restaurant Moon
Het Oostelijk Havengebied.
Er zijn zulke mooie plekjes
Klopt! Ik maak/organiseer regelmatig fiets en wandeltochten door mijn stadje, altijd leuk om van die provincialen uit de buurt van de Maas rond te leiden.
ga is naar de markthallen, naar de Tuinen of de schitterende nieuwe woontorens aan de zuid-as17 jan '17 - 20:12:55
Bericht van Jako is op 27-01-2017 om 14:16:12 uur verwijderd door Jako. Reden: achterhaald |