Mijn brug is zogezegd overleden. Er moeten nu 2 implantaten geplaatst worden en 2 kronen. Gaat meer dan 3000 euro kosten,.
Nu is het in het buitenland veel goedkoper (Turkije, Hongarije, Thailand).
Heeft iemand ervaring met tandheelkunde in het buitenland?
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ken wel mensen in mijn omgeving die het in Belgie hebben laten doen dat was in ieder geval stuk goedkoper.
En mss naar je zorgverzekering kijken omdat je in januari nieuwe kan afsluiten. Aanvullende verzekering en uitgebreide tandartsverzekering misschien een idee?
quote:Dit schreef Petrie Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ken wel mensen in mijn omgeving die het in Belgie hebben laten doen dat was in ieder geval stuk goedkoper.
En mss naar je zorgverzekering kijken omdat je in januari nieuwe kan afsluiten. Aanvullende verzekering en uitgebreide tandartsverzekering misschien een idee?
Dankjewel, ik zal ook eens in Belgi? zoeken via Google. Ik heb een basisverzekering en een aanvullende tandartsenverzekering van 500 euro per jaar. Maar die kun je niet zomaar ophogen als je weet wat er allemaal aan komt.
Zoiets als een brandend huis he?
quote:Dit schreef twelve Mijn brug is zogezegd overleden. Er moeten nu 2 implantaten geplaatst worden en 2 kronen. Gaat meer dan 3000 euro kosten,.
Nu is het in het buitenland veel goedkoper (Turkije, Hongarije, Thailand).
Heeft iemand ervaring met tandheelkunde in het buitenland?
als je na Thailand of zo gaat en er zou wat mis gaan nadat je thuis bent, komt zelden voor maar stel dat, dan sta je toch ff denk in de problemen want de garantie is dan heel ver weg
als je na Thailand of zo gaat en er zou wat mis gaan nadat je thuis bent, komt zelden voor maar stel dat, dan sta je toch ff denk in de problemen want de garantie is dan heel ver weg
Ik ben eigenlijk op zoek naar goede adressen in het buitenland. Ik vraag dus of mensen er ervaring mee hebben. In dat geval weten ze ook hoe de nazorg is geregeld.
Vaak is er ook voor buitenlandse tandartsen nazorg in Nederland.
By the way:
Ik hoef ook geen bangmaak-reacties, dat alleen in Nederland alles perfect geregeld is en dat het daarom allemaal zo duur is, want dat is niet zo.Heb ooit mijn ogen laten laseren in Belgi? en behalve de scherpere prijs, werd ik geholpen door een van de beste oogartsen van Europa.
Ik heb goede tandartservaringen in zowel Rusland als Mexico ... niet bepaald naast de deur (en van nazorg in NL was geen sprake overigens).
Ik lees dit draadje met belangstelling mee, maar persoonlijk denk ik dat Belgi? helemaal geen verkeerde optie is in deze.
Boog heeft zijn ogen laten laseren in Turkije. Hij heeft nergens last van. Dit is geloof ik twee jaar geleden gebeurt.
Ik heb zelf ook gekeken voor tandarts daar. De klinieken zien er uit om door een ringetje te halen.
Zodra ik kan ga ik er heen om eens te kijken hoe en wat.