Ik had nog nooit van een robot stofzuiger gehoord. Ik leer zoveel van O A
-
9 feb '16 - 22:53:48
-
Grooooote schrik! Mr Hombot was niet thuis! Blijkbaar had ie een nieuw thuis gevonden onder de stoel. Was te gezellig geweest en kon niet meer naar huis komen. Heb hem liefdevol opgepakt en weer thuis gebracht. Zachtjes zei hij 'Hallo' tegen me en viel in slaap.
10 feb '16 - 07:08:02 -
quote:
Dit schreef Dion
Eigenlijk wel mooi, die robotisering van het huishouden.
Is er al een robot om de ramen te zemen?
Nee, maar ik zeem m'n ramen wel elektrisch.10 feb '16 - 22:53:03 -
Mag ik vinden dat zo'n ding best wel veel kost? Ik heb gekozen voor een zware stofzuiger zonder zak, met reservoir - zodat eventuele dingen die NIET thuishoren in de stofzuiger ook makkelijk te spotten en eruit te vissen zijn.
10 feb '16 - 23:06:10 -
quote:
Dit schreef Joy
Mag ik vinden dat zo'n ding best wel veel kost? Ik heb gekozen voor een zware stofzuiger zonder zak, met reservoir - zodat eventuele dingen die NIET thuishoren in de stofzuiger ook makkelijk te spotten en eruit te vissen zijn.
Tuurlijk mag je dat vinden!
Ik heb Robbie dan ook aangeschaft bij gebrek aan normaal kunnen stofzuigen en ik niet het telkens aan een ander wil overlaten.
En, eerlijk is eerlijk, omdat ik ook best een gadgetliefhebber ben11 feb '16 - 00:19:37 -
quote:
Dit schreef Suzette
Tuurlijk mag je dat vinden!
Ik heb Robbie dan ook aangeschaft bij gebrek aan normaal kunnen stofzuigen en ik niet het telkens aan een ander wil overlaten.
En, eerlijk is eerlijk, omdat ik ook best een gadgetliefhebber ben
Ja dat!
Vannacht was Mr Hombot boos. Het huis was te vies, zn maag te vol. Ik was m gisteren vergeten te legen we moeten nog even aan elkaar wennen. Tis ook wel een hele verandering zo'n man in huis!11 feb '16 - 07:03:25 -
quote:
Dit schreef Joy
Is ook niet goedkoop, maar ik heb er zelf geen tijd voor of wil er geen tijd voor maken. Als ik een huishoudelijke hulp moet inhuren om te stofzuigen kost dat toch ook ergens tussen de 10 en 15 euro per uur. Dus zo'n apparaat verdient zichzelf wel terug.11 feb '16 - 14:52:11 -
quote:
Dit schreef twelve
Nee, maar ik zeem m'n ramen wel elektrisch.
Waarmee dan?11 feb '16 - 18:38:08 -
Ik vind die aldi prijs van 119 euro wel meevallen.
12 feb '16 - 08:29:03 -
-
Vannacht is het goed gegaan. Keurig na het werk weer terug naar huis.
Gisteren bleek Mr Hombot na opladen weer zelf aan het werk te gaan. Zeiden mijn kinderen.12 feb '16 - 08:57:22
Bericht van geest is op 09-02-2016 om 23:03:00 uur verwijderd door Linda. Reden: Geen draadjes verzieken |