quote:
Dit schreef Sander76
Dromen, Durven, Doen.
In 365 dagen succesvol..
-
-
quote:
Dit schreef MarjanvanE
Ik ben daar ook eens naar op zoek geweest maar dan voor 'later'...
er zijn ook senioren-woongroepen
Ja ik zou bijna wensen dat ik 50 was...ook daar is veel aanbod in. Superslim. Het lijkt me fijn om een groepje mensen om me heen te hebben met wie het klikt. Veel 'ouderen' wachten te lang met die stap, en waar je dan terecht komt....25 jul '15 - 23:50:17 -
-
Heb je ook al eens aan Centraal Wonen gedacht?
Die hebben woonprojecten door het hele land heen.26 jul '15 - 14:37:57 -
Leuk, doen
26 jul '15 - 14:45:35 -
In Duitsland zijn WG's al jaren een hit. Je moet daarvoor wel een vergunning aanvragen bij de gemeente.
Ik denk, gewoon even denken.
Zou het een mogelijkheid zijn om je eigen woning die je wilt verkopen om te zetten naar een woongemeenschap? Dan zou je gelijkgestemden kunnen zoeken die bij jou passen.
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om in een woongroep te gaan wonen maar de behoefte is nog te klein. Ik vind het wel een stoer idee van je en ik denk zelf ook wel dat je er op je plek zou zijn wanneer ik het zo lees. Ook al ben je heel zelfstandig, soms kan aanspraak ook wel prettig zijn en wat is er dan fijner dat je het op kunt zoeken wanneer jij er behoefte aan hebt binnenin zo een groep. Klinkt goed.26 jul '15 - 14:59:05 -
Ik sta al jaren op de "wachtlijst" voor een woongroep.
Maar de doorstroming (in de woningen die ik zou kunnen betalen) is erg laag.26 jul '15 - 15:09:17 -
quote:
Dit schreef cool_lizz
Ja.
Waarschijnlijk vind ik eens per week samen eten al leuk genoeg....
Dat soort dingen moet je vantevoren echt bij stil staan. Ik heb in een woongroep gewoond en liep uiteindelijk vast op de vele regels die er waren.26 jul '15 - 15:43:18 -
-
-
-
quote:
Dit schreef cool_lizz
Zou je hiernaartoe willen, als je welvarend genoeg bent?...
Lijkt veel op Sans Soucis in Veenendaal.26 jul '15 - 21:19:46