Al op mp gekeken
ook een dorp verderop had iemand voor me geregeld 5 deuren voor 12 flessen cola
kom ik daar zijn het stompe deuren met verkeerde scharnier
Je kunt maar zo niet willekeurige ophelderen kopen want kimt wel iets meer bij kijken zoals : draairichting , lengte breedte, type scharnieren . Marktplaats moet je geluk hebben maar meestal kom je toch bij nieuwe .
Gisteren bij de Gamma Formido en de kringloop geweest
bij beide winkels moet t besteld worden ,het zijn kale deuren
gaat het via de woningbouw ben ik ongeveer 140 per deur kwijt en dat laat mn budget echt niet toe
Ik neem aan dat de opdekdeuren bedoeld zijn voor je huidige woning die je eerdaags moet gaan opleveren, wegens je verhuizing? Is het voor je nieuwe woning dan is het immers een taak voor de woningbouwvereniging.
Heeft de woningbouwvereniging aangegeven dat ze in de huidige staat niet acceptabel zijn of ontbreken er zelfs deuren?
Is het mogelijk de huidige opdekdeuren op te knappen dmv schuren, plamuren en vervolgens te schilderen? Evt eerst kunstofprimer gebruiken, afhankelijk van de huidige afwerklaag.
Dat is mogelijk een snellere en goedkopere manier dan blijven zoeken naar vervangende deuren.
Indien er nu deuren ontbreken zit er inderdaad niets anders op dan deuren zoeken, maar dan zul je echt de juiste maten moeten vinden met juiste draairichting.