quote:
Dit schreef Jako
Gewoon naar Albert Heijn gaan als het te warm is.
om te slapen?
Dit onderwerp is gesloten. door marion_5 zelf op 23 juni 2014 om 22:25:12 |
Terug naar de lijst
-
-
quote:
Dit schreef marion_5
om te slapen?
ja, gezellig naast Jako10 jun '14 - 16:40:32 -
Een ventilator koelt niet ... helaas ... maakt enkel warmte
10 jun '14 - 16:43:09 -
's avonds (als het afgekoeld is) en 's morgens (met de ochtendkoelte) flink ventileren en daarna ramen en gordijnen dicht en je houd je huis leefbaar bij warmte.
11 jun '14 - 21:07:10 -
quote:
Dit schreef koen
's avonds (als het afgekoeld is) en 's morgens (met de ochtendkoelte) flink ventileren en daarna ramen en gordijnen dicht en je houd je huis leefbaar bij warmte.
Zo heb ik het dus al die jaren gedaan, maar is niet afdoende.
maar een beetje airco kost flink wat....zeker als t voor meerdere kamers is11 jun '14 - 21:38:36 -
quote:
Dit schreef roger35
Een ventilator koelt niet ... helaas ... maakt enkel warmte
Chill-factor doet een hoop. En die warmte maken heb ik vaker gehoord, maar is haast tot geheel niet merkbaar.
Vind een ventilator heerlijk in mijn slaapkamer. Heb liever airco, maar ventilator scheelt zeker, vanwege het maken van de wind die voor de verkoeling zorgt, ook al is dat niet meetbaar.
quote:
Dit schreef koen
Hangt van het huis af. Hier gaat alles dicht en donker 's ochtends en open 's avonds, maar ook hier is het eigenlijk al te warm om lekker te slapen. Dat het huis super geisoleerd is en van zwarte bakstenen en een platdak helpt echt niet om warmte buiten te houden.11 jun '14 - 22:42:53 -
quote:
Dit schreef Jako
Gewoon naar Albert Heijn gaan als het te warm is.
haha, klopt,
mennnnnnnnnnnn, wat is het daar kkkkkkoud11 jun '14 - 22:44:14 -
ik heb de arko (alle ramen kunnen open) al een half uur aanstaan en is het nu heerlijk koel in huis....... gratis en voor niks!
12 jun '14 - 05:22:56 -
quote:
Dit schreef koen
ik heb de arko (alle ramen kunnen open) al een half uur aanstaan en is het nu heerlijk koel in huis....... gratis en voor niks!
ja best logisch omdat de temperatuur gisteren en vannacht ook op normale waardes zaten (nb nu 11 graden buiten, mag hopen dat t dan afkoelt...)12 jun '14 - 06:44:06 -
quote:
Dit schreef marion_5
ja best logisch omdat de temperatuur gisteren en vannacht ook op normale waardes zaten (nb nu 11 graden buiten, mag hopen dat t dan afkoelt...)
en is het bij jou in huis dan ook afgekoeld?12 jun '14 - 07:01:16 -
quote:
Dit schreef koen
Beneden koelt het dan redelijk af hier, maar boven gaat dit een stuk langzamer helaas.12 jun '14 - 08:32:08 -
quote:
Dit schreef kaatje
Beneden koelt het dan redelijk af hier, maar boven gaat dit een stuk langzamer helaas.
In mijn woonkamer is het nu nog steeds 25 graden en 👆 29, heb ramen en deuren dicht, een screen beneden en gordijnen gesloten. Maar vanaf 5 uur s'morgens als de zon opkomt schijnt hij tot laat in de middag op het huis/tuin.12 jun '14 - 08:59:56