Ik heb een huis gekocht. Alleen nu heb ik voor een aanvraag bij de gemeente een bouwkundige tekening nodig waarop ik aangeef wat ik met het pand ga doen. ( oa Slaapkamers, badkamer en keuken intekenen)
Ik heb hier echter helemaal geen verstand van. Is er hier misschien iemand die me daar bij kan helpen??
Je kunt natuurlijk een architectenbureau benaderen maar je kunt ook een bouwkundig tekenaar zoeken. Dat kan iemand zijn die bij een architectenbureau werkt of bij een aannemer en 'erbij klust'.
De prijs ligt dan natuurlijk wat lager. Even googlen of informeren in de kennissenkring, of bij andere mensen waarvan je weet dat ze net iets hebben laten aan- of bijbouwen.
Laat je je verbouwing door een aannemer doen? Meestal kent deze ook wel iemand die in zijn vrije tijd dit soort tekenklussen doet.
Ben bang dat je niet zomaar met wat hulp een bouwkundige tekening kunt maken, volgens alle geldende normen.
Idd zoals hierboven gemeld: als je de verbouwing laat doen door een aannemer, heeft hij vast wel een mannetje die de tekeningen voor hem maakt. Helaas gaat het wel geld kosten, maar beter in 1x (misschien nog een kleine wijziging 2x) goed doen, dan steeds maar weer uit moeten stellen doordat de tekeningen niet goedgekeurd worden.
thanx voor jullie reacties.:)
Ik heb vandaag iemand gevonden die voor een schappelijke prijs de tekening gaat maken.
De verbouwing wordt zelf gedaan en niet via aannemer. De tekening heb ik nodig voor de gemeente om een wijziging in het bestemmingsplan door te voeren. Eigenlijk is dit alleen een formaliteit in mijn geval. Maar al met al best een dure formaliteit. Vandaar mijn oproepje of er hier mss iemand is die dit ook zou kunnen.
Maar als het goed is is het nu opgelost :)