quote:Dit schreef Angela1971 Wat een mooi beest! Fijn dat hij een mooi plekje heeft gekregen.
Hij is geweldig om te zien. Ik mis hem ook, ik keek graag naar hem. Sprak toevallig een andere buurvrouw en die zei dat er flink geklaagd werd hier in de buurt (maar niet tegen mij), dus het is echt beter zo.
Ik kreeg een smsje van de buurvrouw van Sheeba dat hij het goed maakt, dus ik ben blij :)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb via sms vernomen dat Piri erg in zijn nopjes is met zijn 5 nieuwe dames..
De dames hier nemen het er ook van, ze ontsnappen telkens uit mijn tuin en ik kan ze dan weer uit de tuin van 1 van de buren vissen. Blijbaar hield Piri ze toch enigszins in bedwang, de meiden gaan nu de wijde wereld in
quote:Dit schreef Dorien Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb via sms vernomen dat Piri erg in zijn nopjes is met zijn 5 nieuwe dames..
De dames hier nemen het er ook van, ze ontsnappen telkens uit mijn tuin en ik kan ze dan weer uit de tuin van 1 van de buren vissen. Blijbaar hield Piri ze toch enigszins in bedwang, de meiden gaan nu de wijde wereld in
Nieuw draadje: 'wie heeft er plek voor mijn kippen?'