tv geluid gaat vanzelf harder en zachter. Help ?

tv geluid gaat vanzelf harder en zachter. Help ? 

Onderwerp van Angelika

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik heb een 3 jaar oude Samsung , plat scherm die sinds 2 dagen ineens vanzelf om de paar minuten harder en weer zachter gaat en zo steeds wisselt.........Smile

Ik heb al op google gezocht maar kan niks specifieks vinden, alleen dat het ook aan mn tvbox ( upc) zou kunnen liggen.

Ik ga nog kijken hoe hij het doet met een dvd maar misschien kunnen jullie vast mee denken ?

Wie herkent dit of heeft raad ?
  2. Staat je buurman/vrouw niet stiekum met zijn/haar ab half voor je raam te donderjagen? Smile
  3. quote:
    Dit schreef Ruud59
    Staat je buurman/vrouw niet stiekum met zijn/haar ab half voor je raam te donderjagen? Smile

Nee zo te zien niet.
    Ik heb nu een dvd op om te testen , upc staat uit.

Tot nu nog geen problemen....
  4. Zo te zien ligt t wel aan de upc box. Ik ga maar eens resetten...
  5. quote:
    Dit schreef Ruud59
    Staat je buurman/vrouw niet stiekum met zijn/haar ab half voor je raam te donderjagen? Smile

Dacht ik ook al Smile
  6. Het kan ook nog zijn dat je tv een "auto-volume" functie heeft. Deze functie kan er voor zorgen dat het geluid spontaan harder en zachter gaat.
  7. quote:
    Dit schreef Boog2013
    Het kan ook nog zijn dat je tv een "auto-volume" functie heeft. Deze functie kan er voor zorgen dat het geluid spontaan harder en zachter gaat.

Dan zou hij het ook bij een dvd moeten doen, en dan doet ie t niet...

Nu nog ff uitzoeken hoe ook weer te resetten...
  8. Maar alleen op een bepaalde zender....bizar!
  9. quote:
    Dit schreef Miy
    Maar alleen op een bepaalde zender....bizar!

Welke zender ?

ik kijk vaak rtl4 en heb nog niet gekeken of t op een andere zender ook is....
  10. Ik heb het ook op andere zenders...
  11. Als het mij zou gebeuren zou ik denken dat ik met mijn billen bovenop de ab zat Smile
  12. marieke1971
    Toon alleen de berichten van marieke1971
    Volgens mij is er al eerder een draadje over dit onderwerp geweest. Is een bekende klacht van de samsung tv.
Terug naar de lijst