quote:Dit schreef loezepoes Das nie fout, iedereen heeft er namelijk 1, dus je bent origineel
Ik heb er geen.
Ook geen tak (met kerstverlichting)
Maar, wat is er mis als mensen dat wel hebben omdat ze het mooi vinden?
Zo'n trap met tekst vind ik ook niet mooi...
Vind een gladde trap niet eens handig (sprak zij uit ervaring toen ze sneller beneden was dan de voeten gingen)...
Maar, iemand die het wel mooi vind, moet het gewoon doen!!
Ik kan iets bij een ander heel mooi vinden zonder dat ik het in m'n eigen huis wil hebben.
Heb pas wat moois gezien voor op de trap.
De trap verven en dan tegen de achterkant (dus waar je niet op staat maar tegen aan kijkt) van dat spul wat tussen van die radiator bekleding zit met van die gaatjes.....beetje vaag maar weet je wat ik bedoel???
Die kan je dan wit houden of juist trap wit en dat spul een kleurtje.
Vond het erg mooi!
quote:Dit schreef Dayenne Ik beken, ik heb ook 2 hartjes, maar die hangen voor mn raam.... Ik had teksten en idd die heb ik na een maand er weer afgehaald.
Oke dan beken ik dat ik een grote krans boven de salontafel heb hangen met allemaal rommeltjes eraan
Die is qua tekst erg goed voor mijn jongens
Maar eigenlijk moet je gewoon een digitale tekst hebben, die je aan kunt passen. Zodat het nog een beetje effect heeft na een paar dagen
quote:Dit schreef LoveMagenta Chips...ik kom hier uit op 6 rieten harten en nog een paar meer van ander spul
Kan ik me hier ergens aanmelden voor spychiatrische hulp?
Of mag ik het gewoon lekker mooi vinden
Love Magenta, gaan wij dan samen in therapie?
Kijk eens wat er op mijn kast staat....
En dan heb ik ook nog een plantenbak met een tekst en een hele horde harten van riet, van hout en van zink.
Maarrrrrrrrr, ik vind het lekker leuk!
Evy, geweldig idee!! Hier staan iedere week de tassen onderaan de trap en iedere keer weer moet ik de jongens vertellen wat ze er mee moeten doen.
Digitaal lijkt me ook heel leuk, dan kan ik vanaf de bank met mijn laptop de berichten intikken... ha ha...
Groetjes