Sinds kort heb ik eindelijk mijn eigen huisje met mijn kids, na ongeveer 4 jaar.
En ik kan gelukkig net rondkomen, maar om nog wat leuke dingen met me meiden te kunnen doen zoek ik nog wat extra inkomsten.
Ik werk momenteel 20 uur en zou graag iets van 12 uur erbij willen werken.
Ben al druk aan het solliciteren, maar in deze tijd is het gewoon moeilijk.
Schrijf je in bij diverse uitzendbureaus in de buurt.
Ik heb een tijdje in de bedrijfscatering gewerkt, werktijden 08.00 tot 15.00 uur.
Kijk wel goed welk uurloon wordt geboden!
Inpak werk gaan doen bij een productiebedrijf. Ik pak op oproepbasis operatiemateriaal in. Het verdient vanzelfsprekend niet veel maar iedere euro is er ??n. Als ik thuis blijf zitten verdien ik niets bij. Doe dit werk naast mijn part-time (28 uurs) baan als stewardess. Vind het daarnaast ook interessant om een nieuwe bedrijfstak te leren kennen. Je kan ook gastouder worden.
kijk ook is bij thuiszorg organisaties. succes :)
voordeel is dat je vaak kan zeggen alleen de ochtenden of aleen de midagen
of de hele dag 9.00 tot +-15.00 en het is niet aleen maar schoonmaken
vaak ook mee even kleine boodschap doen kopke kofie drinken of mee naar
de huisarts enz.
Let je er ook op ivm belasting (loonheffing) dat dit aan het einde van het jaar kan schelen.
Voor exacte uitleg raadpleeg de site van de belastingdienst maar wat ik altijd lees is dat bij 2e (minst betalende) baan wordt er geen heffingskorting verrekend, Dit moet je dan aan het einde van het jaar zelf betalen (of wordt verrekend met het bedrag wat je terug zou krijgen)
Zou zonde zijn als je er dan bij inschiet
quote:Dit schreef Boog2013 Kun je alleen overdag, doordeweeks, of ook 's avonds en de weekenden?
Deze vraag kwam ook bij mij op...
Want het moet natuurlijk wel te combineren zijn met je andere baan en met je gezin.
- krantenwijk
- post- of pakkettendienst: bezorging, sorteren en/of plannen
- mystery shopping opdrachten
- promotiemedewerker supermarkt
- callcenter medewerker
- medewerker field bij bv. een onderzoeksbureau
- monsternemer agrarische sector
- ambulant medewerker bediening (bij feesten en partijen)
- thuiswerk (inpakken, dingen in elkaar zetten)
Ik noem zo maar wat dingen op waar nog wel werk in te vinden is en als bijbaan wordt aangeboden. maar niet iedere baan zal geschikt zijn i.v.m. de werktijden.