Wie heeft er voor een redelijke prijs een rekenmachine TI 84 plus/TI84 plus SE of TI plus C te koop . Ik zoek dit voor mijn dochter die naar de bovenbouw van de Havo gaat
Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.
quote:Dit schreef Annemieke35 Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.
quote:Dit schreef Annemieke35 Heb je al in de winkel gekeken wat ze kosten? Ik moest laatst een nieuwe kopen voor dochter (4VWO) en was heel verbaasd bij de boekhandel dat hij maar 10 euro kostte.
Zou ik meteen de winkel leegkopen en via marktplaats weer verkopen...
Doe mij er ook zo 1.
Waar was dit, dan ga ik kijken of ik er ook nog 1 kan bemachtigen voor die prijs. Ben morgen (eh ... vandaag) toch in de buurt.