quote:Dit schreef Cleo Mijn huis heeft iets met water momenteel: lekkage douche, lekkage plee, 2x lekke radiatorkraab..
Vanmorgen wikde ik douchen; voldoende drik op t water uit de kraan- maar uit de douche komt een miezerig stroompje- wat nu weer?
Je hebt wat aan de waterleidingen gerommeld denk ik, ivm lekkages?
Mijn eerste ingeving is dat er daardoor een stuk verkalking is losgeschoten en nu iets blokkeert ergens in de route naar de douche. Ik heb dat ook ooit gehad, bleek in de mengkraan te zitten.
Ik kom nergens aan, zeker niet aan waterleidingen - het zijn vooral kranen en afvoeren die lek zijn - maar misschien heb je wel gelijk; is door de verbouwing van mijn toilet iets niet oke gegaan.
Hoe dan ook; er loopt hier maandag toch een loodgieter dus die moet het dan maar bekijken. Ik geef t op
als je geen druk hebt op je douchekop kan het zijn dat je 3weg klep in je ketel kapot is. Heb je een combi ketel? ( voor zowel verwarming als douche?)
Dan is er te weinig water in het hele circuit ....
dus controleer de druk maar even.. is een metertje (analoog of digitaal)
quote:Dit schreef Frank-masseur als je geen druk hebt op je douchekop kan het zijn dat je 3weg klep in je ketel kapot is. Heb je een combi ketel? ( voor zowel verwarming als douche?)
Dan is er te weinig water in het hele circuit ....
dus controleer de druk maar even.. is een metertje (analoog of digitaal)
laat maar horen !
Frank
Dat kan het niet zijn, want dan zou ze ook geen druk op de warmwaterkraan hebben en dat heeft ze wel. Ik gok dat Indigo het bij het rechte eind heeft.