quote:
Dit schreef Boep
350 km. rijden om iets te bekijken is wel wat ver.
Of was het net een aanbod dat jij even voor me gaat kijken?
H?h?, valt het kwartje eindelijk?
Tuurlijk wil ik ff kijken voor je als het hier in de buurt is.
Dat is het fijne van OA , als het niet in jouw omgeving is, is er altijd wel iemand die je kent die voor je kan kijken of het kan kopen
Dit onderwerp is gesloten. door Boep zelf op 3 februari 2013 om 17:06:19 |
Terug naar de lijst
-
30 jan '13 - 21:51:30
-
Ik ben blij dat ik Boep aan haar hoes heb kunnen helpen. Dat is dus ??k OA!
30 jan '13 - 22:25:31 -
quote:
Dit schreef Jos
Ik ben blij dat ik Boep aan haar hoes heb kunnen helpen. Dat is dus ??k OA!
Joh, wat goed van je, super!!! Als we jou toch niet hadden h?.....30 jan '13 - 22:43:09 -
-
-
quote:
Gelukkig ben ik niet de enige, vind het ook afschuwelijk
Dit schreef Boep
Wat een lelijk ding.31 jan '13 - 08:12:40 -
-
-
Ik heb een 2 persoons bankje van Ektorp via MP gekocht ( okee.. ook 2 Jennylunds, maar die zijn prima)
en die kussens zijn veel slapper en dunner dan die van mijn broer zijn nieuwe bank.
Ik las hier al zoiets over in dit draadje ( sorry Boep, draadvervuiling.... maar mag het ff?)
Blijkbaar zijn de kussens de afgelopen jaren verbeterd en dikker gevuld.... kun je die kussens ook los kopen eigenlijk bij Ikea en zo ja.. wat kosten die dan?
Misschien ook een overweging bij het kopen van 2e hands...
Ik ben nu steeds de bank aan het opschudden als we erop hebben gezeten
Die Jennylund vind ik heerlijk zitten... de Ektorp stoel is breder en daar kun je je misschien wel in opkrullen, maar als je een kleine smalle woonkamer hebt, is de Jennylund een hele goeie keus enne, ik vind hem wel lekker zitten,v oetenbankje erbij... heerlijk warm ook, omdat je er zo in opgesloten zit zeg maar
Trouwens.. ze konden bij mij met zijn tweeen gelijk mee in de kofferbak ( bank plat) Dat viel me reuze mee...
( Ford Fusion)31 jan '13 - 10:20:01 -
quote:
Dit schreef internetty
( sorry Boep, draadvervuiling.... maar mag het ff?)
Geeft niet.
quote:
Dit schreef internetty
Blijkbaar zijn de kussens de afgelopen jaren verbeterd en dikker gevuld....
Ja, daar lijkt het erg op als je foto's van oudere banken ziet. Die zijn idd minder gevuld.
En als je dan nieuwe set kussen neemt, vraag ik me af, dan past je oude hoes niet meer waarschijnlijk. Ik vind nl. de bekleding van dat bankje wat ik hier vanochtend linkte erg leuk, maar daar zitten oude kussens in.31 jan '13 - 10:50:40