Nu een vraag voor de mensen die hem al in huis hebben staan.Hoe zit,lig,hangt die bank .Schuiven de kussens weg ,is hij/zij zacht ,kraakt hij/zij .Zo genoeg vragen ,hebben jullie de antwoorden.
De 2-zits lijkt een diepere zit te hebben,maar dat kan mijn verbeelding zijn, verders zit de bank prima,heerlijk en ligt hij ook zalig.....
Als je de beschrijving leest van de sofa variant dan pas ik even .... Heeft me tot nog toe weerhouden deze bank te kopen, dus ik hoor graag andere ervaringen!
Als je de beschrijving leest van de sofa variant dan pas ik even .... Heeft me tot nog toe weerhouden deze bank te kopen, dus ik hoor graag andere ervaringen!
Ik heb de Kramfors met loungedeel. Heb flink staan vloeken en zweten. Maar het kan wel. Kan me herinneren dat het vooral lastig was de bank vast te pakken als de poten er nog niet onder zitten. Zwaar en je hebt nergens houvast.
quote:Dit schreef Inge65
Ik heb de Kramfors met loungedeel. Heb flink staan vloeken en zweten. Maar het kan wel. Kan me herinneren dat het vooral lastig was de bank vast te pakken als de poten er nog niet onder zitten. Zwaar en je hebt nergens houvast.
Precies. Dat kun je voorkomen door er alvast iets onder te leggen waardoor je makkelijker kunt tillen.