quote:Dit schreef marjolijn1979 We zijn eruit, de muren gaan lichtblauw worden, met 1 wand cars behang. En witte rolgordijnen met cars gordijnen ervoor.
Verder heb ik een dekbedovertrek gekocht, en een lamp, en bakken om zijn speelgoed in te doen die nu in een winnie de pooh kist zit. ( die wil hij ook niet meer op zijn kamer, die gaat dus maar naar zolder want er zitten te veel knutsel uren in om hem zo maar weg te doen/ te verkopen)
Nu nog even boodschappen doen en dan kan ik beginnen.
nee landelijk met cars ziet er niet uit, zal dus een van de twee moeten worden. heb nu wel een ander leuk behangetje gevonden misschien dat zoon dat leuk vind.
quote:Dit schreef marjolijn1979 We zijn eruit, de muren gaan lichtblauw worden, met 1 wand cars behang. En witte rolgordijnen met cars gordijnen ervoor.
Verder heb ik een dekbedovertrek gekocht, en een lamp, en bakken om zijn speelgoed in te doen die nu in een winnie de pooh kist zit. ( die wil hij ook niet meer op zijn kamer, die gaat dus maar naar zolder want er zitten te veel knutsel uren in om hem zo maar weg te doen/ te verkopen)
Nu nog even boodschappen doen en dan kan ik beginnen.
quote:Dit schreef wendy72 Er zijn ook cars muurstickers. Die kun je er weer makkelijk afhalen zonder het behang te beschadigen en weer mee verhuizen.
Dat lijkt mij veel simpeler en praktischer, want ik begreep dat je graag naar Arnhem wilde verhuizen en dat je bezig was met een koophuis?
Ik zou er zelf daarom niet al te veel geld en moeite insteken als je toch weg wilt.
Dat lijkt mij veel simpeler en praktischer, want ik begreep dat je graag naar Arnhem wilde verhuizen en dat je bezig was met een koophuis?
Ik zou er zelf daarom niet al te veel geld en moeite insteken als je toch weg wilt.
Arnhem is voorlopig van de baan, omdat de school waar ik rik naar toe wilde doen een wachtlijst heeft. En ik hem niet eerst in duiven wil laten starten op de basisschool en dan misschien een half jaar of korter of langer weer laten wennen op een andere school. Vandaar dat ik nu dus ook rik zijn kamer aan het opknappen ben. En dus een stacaravan gekocht heb om toch zo nu en dan duiven uit te kunnen ;-)