Welke.nl kwam ook al langs in Haya haar draadje geloof ik, ik heb hem toen gelijk in mijn favorietenlijst gezet.
Inderdaad hele leuke site.
O ja, bij mijn grenen zou ik heel graag een antraciete bank willen en dat misschien combineren met wit?
Lijkt dan wel wat op homesweethome haar inrichting.
Nu heb ik een bruine hoekbank, bruin vloerkleed, bruine eetkamerstoelen en bruine bloempotten....al valt het best mee als je hier bent
quote:Dit schreef EllesB Welke.nl kwam ook al langs in Haya haar draadje geloof ik, ik heb hem toen gelijk in mijn favorietenlijst gezet.
Inderdaad hele leuke site.
klopt ik heb hem daar ook neergezet maar er staan ook zulke mooie dingen op, als het hier in huis opgeruimd is dan zal ik ook foto's plaatsen. het is landelijk met wat kleur, roze en groen.
klopt ik heb hem daar ook neergezet maar er staan ook zulke mooie dingen op, als het hier in huis opgeruimd is dan zal ik ook foto's plaatsen. het is landelijk met wat kleur, roze en groen.
Het is hier een poosje wit landelijke geweest, ongeveer 2 maanden en toen was ik zo "gek" van het schoonmaken ( met een peuter is wit niet zo handig) dat ik de kleur teruggerbacht heb, dus nu is het landelijke alla marjolijn, maar het is op dit moment een "bende" dus ik ga nu echt geen foto's plaatsen. Ga morgen opruimen
Maar grenen samen met offwhite is wel mooi en dat kan ook samen met grijs. Zeker als het een oude stuk met een verhaal is, en anders zou je kunnen overwegen om het met whitewas boenwas te behandelen dan zie je het hout nog maar het heeft een witte waas. Dit kan ook heel mooi zijn.
Leuk, in elkaars huis spieken.
Ben zelf een paar dagen vrij, lijst van achterstallige klusjes in huis aan het wegwerken. Wil eigenlijk ook nog het nodige veranderen aan mijn interieur, misschien doe ik hier nog wel idee?n op. Dit is een doorkijkje van mijn voor-naar achterkamer.
quote:Dit schreef jelle Leuk, in elkaars huis spieken.
Ben zelf een paar dagen vrij, lijst van achterstallige klusjes in huis aan het wegwerken. Wil eigenlijk ook nog het nodige veranderen aan mijn interieur, misschien doe ik hier nog wel idee?n op. Dit is een doorkijkje van mijn voor-naar achterkamer.