is dat een haardroogkap die je in de hoek hebt staan?
-
14 okt '12 - 18:12:40
-
Daar zou je zeker wel graag onder willen kruipen denk ik zo
14 okt '12 - 18:13:51 -
quote:
Dit schreef Dee53
is dat een haardroogkap die je in de hoek hebt staan?
14 okt '12 - 18:18:12 -
quote:
Dit schreef Homesweethome
Maar de bank ga ik weer draaien, want de verwarming gaat weer aan. Anders houdt deze alle warmte tegen.
ik vind het er mooi uitzien!14 okt '12 - 18:18:27 -
Homesweethome... wat leuk!
Op dit soort inrichtingen val ik dus!
Net als die van Jacqueline-69.
Een mooie eenheid en toch lekker kunnen rommelen.
Mijn inrichting is nog niet echt wat ik later als ik verhuisd ben wil. Nu kan ik me geen nieuwe meubels veroorloven, maar hopelijk als het huis ooit is verkocht wel. Alleen zou ik mijn oud grenen kasten willen houden, maar dan op een strakke, moderne manier.
Als jullie tips hebben wat er mooi bij grenen staat, hoor ik het graag.14 okt '12 - 18:39:04 -
Indien je een lichte inrichting zou willen kun je delen van je grene meubelen daarop aanpassen, zodat je het makkelijker kunt verwerken in het geheel.
Ik raad je aan om wat tref woorden bij google te gebruiken en zo diverse inrichtingen te bekijken.
Ook in bladen kun je veel leuke voorbeelden terug vinden.
In mijn huis heb ik wit en grenen gecombineerd. Witte meubelen en een grenen vloer en als uitzondering de tafel. Om de tafel heb ik daarom witte stoelen gekozen.14 okt '12 - 18:45:17 -
quote:
Dit schreef EllesB
Homesweethome... wat leuk!
Op dit soort inrichtingen val ik dus!
Net als die van Jacqueline-69.
Een mooie eenheid en toch lekker kunnen rommelen.
Mijn inrichting is nog niet echt wat ik later als ik verhuisd ben wil. Nu kan ik me geen nieuwe meubels veroorloven, maar hopelijk als het huis ooit is verkocht wel. Alleen zou ik mijn oud grenen kasten willen houden, maar dan op een strakke, moderne manier.
Als jullie tips hebben wat er mooi bij grenen staat, hoor ik het graag.
>>LINK<< hier vind je veel leuke dingen.14 okt '12 - 18:47:32 -
quote:
Dit schreef Homesweethome
Dit is mijn stulpje, waar ik me thuis voel.
Ik heb ook die Ikeatulp..14 okt '12 - 19:03:34 -
quote:
Dit schreef Inge65
Ik heb ook die Ikeatulp..14 okt '12 - 19:04:18
Bericht van Corien is op 14-10-2012 om 18:34:15 uur verwijderd door CV. Reden: weer geen foto |