quote:Dit schreef loezepoes kastje geschilderd met krijtverf/kalkverf
Wat leuk ! Ik heb ook zo'n kastje maar dan nog in de bruine variant. Weet je nog welk merk verf je hebt gebruikt ? En had je het eerst nog in de gewone grondverf gezet ?
Wat leuk ! Ik heb ook zo'n kastje maar dan nog in de bruine variant. Weet je nog welk merk verf je hebt gebruikt ? En had je het eerst nog in de gewone grondverf gezet ?
Het merk is Stilleven, volgens mij gekocht bij de gamma of Praxis
Het droogt heel snel, na een uur is het droog
Even schuren, niet in de grondverf, is veel te veel werk
2x schilderen met platte kwast, niet te netjes want het moet oud lijken he?
quote:Dit schreef joop1
heb je daar nou een motorblok liggen ?
Yep.... Scherp!!!!
Komt uit onze raceauto Formule Ford 2 ltr v Diemen uit 78
Heb wel wat met raceauto's
Liggen hier en daar meer technische dingen in huis voor de sier of gebruik.
Een inlaatklep van klein bootje als keukenrolhouder, grotere klep van reddingsbrigade voor wc rollen en een mega klep uit containerschip 1.10 hoog voor de sier 2 kleine schroefcompressor rotorren en klepveren ....
Komt uit onze raceauto Formule Ford 2 ltr v Diemen uit 78
Heb wel wat met raceauto's
Liggen hier en daar meer technische dingen in huis voor de sier of gebruik.
Een inlaatklep van klein bootje als keukenrolhouder, grotere klep van reddingsbrigade voor wc rollen en een mega klep uit containerschip 1.10 hoog voor de sier 2 kleine schroefcompressor rotorren en klepveren ....
Hier mijn 2 dezelfde vaasjes. Vorige maand gekocht bij kringloopwinkel 2Switch in Zutphen. Ik wilde dit nooit...2 dezelfde dingen voor het raam....
maar ik vind het toch mooi...een mens kan veranderen! Het geeft rust en ik geniet nog met volle tuigen van mijn voortuin, waar mijn hortensia's nog in volle pracht te bewonderen zijn, de pompoenen en kalebassen pronken op de tafel, en de eerste pluim komt alweer omhoog uit mijn siergras. De vogeltjes kunnen binnenkort weer zaadbollen en pinda's vinden in mijn vogelhuisje.....