quote:
Dit schreef Anne1967
Nou ja! vandaag had ik het er net over dat dit het voor ons toch ook maar moet worden!
Weet je nog waar je die toen vandaan had? Hier een gezin met 6 voornamen, 3 achternamen - ik heb een layout gemaakt, maar zelf met een mesje uitsnijden wordt niks, dus ik wil het laten maken. Autobeletteringsbedrijven doen dat wel, weet ik.
En oja, ik kwam laatst deze tegen: >>LINK<<
Mijn ex is beletteraar, als er behoefte is kan ik zijn mailadres wel per PB doorgegeven?
-
12 jun '12 - 16:19:09
-
quote:
Dit schreef Jacqueline_69
Mijn ex is beletteraar, als er behoefte is kan ik zijn mailadres wel per PB doorgegeven?
graag!12 jun '12 - 16:39:02 -
-
-
Wat een leuk idee! Ik kom kijken als je het klaar hebt en misschien doe ik het ook wel
12 jun '12 - 18:18:02 -
quote:
Dit schreef Marie-Anne
Ik zou er meteen een nieuwe voordeur in hangen.
Tja, dat mag dus niet....12 jun '12 - 18:48:36 -
quote:
Dit schreef Anne1967
Nou ja! vandaag had ik het er net over dat dit het voor ons toch ook maar moet worden!
Weet je nog waar je die toen vandaan had? Hier een gezin met 6 voornamen, 3 achternamen - ik heb een layout gemaakt, maar zelf met een mesje uitsnijden wordt niks, dus ik wil het laten maken. Autobeletteringsbedrijven doen dat wel, weet ik.
En oja, ik kwam laatst deze tegen: >>LINK<<
Wij hebben daarom een naambordje, de oudste bovenaan, de jongste onderaan, geen achternamen.12 jun '12 - 20:08:46 -
-
quote:
Dit schreef Anne1967
Goeie tip! Ik heb meteen besteld: prijs viel alleszins mee. Ik zit er al een jaar naar te zoeken (nou ja, niet continu ). Ben blij!
Kijk!
Vriendin van mij (koophuis) moest samen met andere bewoners voor zelfde soort voordeur en raampartij een kleur kiezen evt met bedrukking. Was door projectontwikkelaar vast gelegd. Elk huis in die straat heeft een gekleurde entree. Ziet er best leuk uit.12 jun '12 - 20:29:02 -
quote:
Dit schreef Lian
Wij hebben daarom een naambordje, de oudste bovenaan, de jongste onderaan, geen achternamen.
Ja, was ook een idee geweest, maar wij zijn allemaal wel gehecht aan onze achternamen, dus iedereen wilde de zijne/hare er wel op. En zo geschiedt!12 jun '12 - 20:43:48
Bericht van Marie-Anne is op 20-06-2012 om 17:15:46 uur verwijderd door Marie-Anne. Reden: verwijderen |
Bericht van Marie-Anne is op 20-06-2012 om 17:16:20 uur verwijderd door Marie-Anne. Reden: verwijderen |